باشگاه آرارات عذرخواهی كرد
نوشته شده توسط : gogos

باشگاه آرارات در این بیانیه كه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است در عین حال مجددا تأكید كرده، حادثه مزبور ضرب و شتم نبوده است.

در جریان دیدار تیم های بسكتبال آرارات و مهرآمین قزوین كه روز جمعه در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسكتبال زنان در اصفهان برگزار شد، 'تینا عیساییان' بازیكن ملی پوش آرارات پس از آن كه اخطار گرفت داور را به باد كتك گرفت. شدت ضربات به حدی بود كه 'مریم بابایی' داور این بازی را راهی بیمارستان كرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات در بیانیه اخیر خود بر رعایت اخلاق در میادین ورزشی تأكید و اعلام كرده است: با توجه به اینكه رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی از اهم اهداف اساسی هیأت مدیره و سرلوحه امور باشگاه است، از سركار خانم بابایی داور مسابقه، فدراسیون بسكتبال و جامعه ورزشی و ارامنه ورزش دوست كه حامی باشگاه و تیم مزبور بوده اند، به دلیل پیش آمد ناخواسته عذرخواهی و ابراز تأسف می كنیم.

باشگاه آرارات افزود: بر اساس منشور باشگاه، مراعات مسائل اخلاقی، پرهیز از اعمال خشونت و حركات غیر اخلاقی مهم ترین پایه، محور و ركن اساسی بیش از 67 سال فعالیت های فرهنگی و ورزشی بوده و خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: از این رو باشگاه آرارات كه فرهنگ سازی یكی از اهداف مهم آن است ضمن ابراز تأسف از این رخداد ناگوار، همچنان عزم خود را در ادامه مسابقات مذكور در چارچوب قوانین و مقررات كشوری و در فضایی آرام و غیر ملتهب اعلام می دارد.

9126**1553





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , غذا , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: