دكترای افتخاری دانشگاه تهران به شهید احمدی روشن اعطا می‌شود
نوشته شده توسط : gogos

'فرهاد رهبر' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: پیشنهاد هیات رییسه دانشگاه تهران مبنی بر اعطای دكترای افتخاری به شهید احمدی روشن در شورای این دانشگاه مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینكه اعطای مدرك دكترای افتخاری به شهید احمدی روشن به منظور ادای دین و احترام و بزرگداشت این پژوهشگر از سوی اعضای خانواده دانشگاه تهران صورت می گیرد گفت: دانشگاه تهران با این اقدام ضمن قدردانی از جانفشانی های شهدای جهاد علمی به دشمنان اعلام می كند كه محققان ما هرگز دست از تلاش و اهداف خود برنخواهند داشت.

رهبر خاطرنشان كرد: دشمنان كه از توانمندی جمهوری اسلامی به هراس افتاده اند در اقداماتی رذیلانه، به ترور دانشمندان و افرادی كه در عرصه علم و دانش كشور گام برمی دارند و نقش آفرین هستند روی آورده اند.

وی اقدامات تروریستی بیگانگان علیه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی را نشانه ضعف و زبونی آنان درمقابل پیشرفت های علمی كشور عنوان كرد.

'مصطفی احمدی روشن' دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز، صبح روز 21 دی 1390 دریك حادثه تروریستی توسط یك موتورسیكلت سوار بااستفاده از بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی تهران به شهادت رسید.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: لا , تصویر , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: