عضو جامعه مدرسین: جوهر انقلاب اسلامی ایران، اسلام و ولایت است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمد جواد فاضل لنكرانی ' سه شنبه شب به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم افزود: امروز آمریكا و رژیم صهیونیستی به خاطر هسته ای شدن، پیشرفت های علمی و فناوری با ما دشمنی نمی كنند، بلكه هدف اصلی آنها از بین بردن اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: آنها در دهه های اخیر برای اینكه جوهره انقلاب اسلامی را تحت شعاع قرار دهند انواع عرفان های كاذب و جعلی را ترویج داده اند، گاهی گفته می شود تنها خود شیطان پرستی 400 فرقه دارد و فكر می كنند با این اقدامات می توانند محور و الگویی برای مردم ایران درست كنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان غافل از این هستند كه اسلام و ولایت در قلوب ملت ایران برای همیشه ریشه دوانده است.

فاضل لنكرانی اظهار داشت: امام راحل با اعتقاد به ولایت معصومین (س) خود را در صحنه عاشورا حاضر و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی گفت: ایشان در فقه، فلسفه و عرفان در مراتب عالی و بالایی قرار داشتند ولی به اعتقاد من مهمترین رمز پیروزی امام، بعد از اعتقاد به خدا، رسول و معصومین، محوریت ولایت بود.

وی گفت: عده ای در آن زمان به امام راحل می گفتند لحن شما با شان مرجعیت سازگار نیست، ایشان در پاسخ می فرمودند من دنبال مرجعیت نیستم، مرجعیتی كه به درد اسلام نخورد، فایده ای ندارد.

فاضل لنكرانی اظهار داشت: در سال های بعد از انقلاب اسلامی بیشترین مخالفت ها در داخل و خارج با اصل ولایت بود، آمریكا و اسرائیل با تمام وجود با ولایت و اسلام دشمنی دارند.

وی یادآورشد: بزرگترین خطر در جامعه این است كه ما اسلامی كه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید تعریف می كنند را بر عكس در جامعه ترویج دهیم.

رییس مركز فقهی ائمه اطهار (ع) همچنین گفت: امروز دشمنی ها بسیار آشكار شده در مجلس آمریكا به صورت علنی طرح مخالفت با اسلام و یا ترور دانشمندان و جوانان ما را مطرح می كند، بنابر این وضعیت بسیار حساس است.

فاضل لنكرانی یادآورشد: بخش عمده ای از دشمنی دشمنان بر محور مسائل فرهنگی و حذف دین از انقلاب و روحانیتی كه برای انقلاب مفید هستند، می باشد، آنها با اسلامی كه در راس آن ولایت فقیه و روحانیت فعالیت می كنند، مشكل دارند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم راه و اندیشه های امام راحل كمرنگ شود، امروز مسوولیت شناساندن امام خمینی(ره ) در درجه اول برعهده حوزه های علمیه است.

مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری و جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت دهه مباركه فجر، اقدام به برگزای مراسم سخنرانی با حضور شخصیت های مختلف علمی و سیاسی به مدت 10 شب در مسجد زین العابدین در چهارراه سجادیه قم كرده است.

7401/ 550/





:: برچسب‌ها: کریسمس , خانواده , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: