پایان دادن به سلطه غرب مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی بود
نوشته شده توسط : gogos

'كارلو رمنی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رم، گفت: انقلاب اسلامی یك نهضت و یك حركت بنیادین بود كه به رهبری آیت الله خمینی (ره) و با همدلی و انسجام همه اقشار ایران به پیروزی رسید و تأثیر شگرف خود را در منطقه و بر جهان برجا گذاشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یك شوك قوی جهت بیداری اجتماعی، سیاسی در خاورمیانه وارد كرد و روند بلوغ را به این جوامع كه تنها تاریخ می تواند ارزش انرا نشان دهد، آغاز كرد و با بیداری اسلامی این امید وجود دارد كه ملت های منطقه خاورمیانه مستقل و ازاد از دخالت های خارجی ها به اداره امور كشورهای خود بپردازند.

وی گفت: توطئه گران بزرگ بین المللی امروز سعی بر هدف گیری كشورها، نیروهای سیاسی و جنبش های مقاومت مردمی را دارند و تلاش كشورهای سلطه گر در كشورهای اسلامی ، ایجاد تفرقه برای سلطه گری دوباره و رسیدن به منافع خود و چپاول اموال و دارایی های طبیعی این ملت ها است.

رمنی ، افزود: انقلاب اسلامی ایران ثابت كرد كشور مطیع قدرت های خارجی و نظام پادشاهی همدست با غرب، با وحدت مردم و رهبری مقتدرانه ایت الله خمینی (ره ) توانست با وجود فشارها، توطئه ها، جنگ ها و تجاوزات تحمیل شده، به آزادی و استقلال برسد.

وی گفت: تاكنون هیچ قیامی نتوانسته است همانند انقلاب اسلامی چنین ضربه قوی به گستاخی امریكا وارد كند و به سلطه گری واشنگتن پایان دهد.

اروپام ** 2171**1596





:: برچسب‌ها: بریتانیا , باند , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: