امام جمعه كاشان:ایرانیان با حضور در انتخابات شعور سیاسی خود را نشان می دهند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' سه شنبه شب در جمع ائمه جمعه شهرهای شمال استان اصفهان، در حسینیه مركز شهر 'بادرود'، شركت در انتخابات را واحب عینی دانست و تاكید كرد: همه افراد واجد شرایط باید در انتخابات مشاركت كنند.

وی همچنین حضور در انتخابات را واجب سیاسی عنوان كرد و افزود: نامزدها بایستی با رعایت حلال ها و حرام ها در تبلیغات از دروغ و خلاف واقع گفتن بپرهیزند.

به گفته وی، درست كردن سندهای جعلی، غیبت و تخریب كردن، استفاده از سرمایه های شبهه انگیز و اسراف در تبلیغات توسط نامزدها و هواداران آنها در انتخابات حرام است.

امام جمعه كاشان همچنین تقارن میلاد نبی مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و موسس مكتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) با دهه مبارك فجر را یادآور شد و افزود: بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر و غلبه حق بر باطل است.

وی به خطبه های تاریخی رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه تهران اشاره كرد و گفت: تشخیص و مصلحت شناسی معظم له، بیان مساله كمك ایران به حزب الله لبنان و مقاومت در دو جنگ پیروزمندانه 33 روزه و 22 روزه بود.

وی تصریح كرد: ما هیچ وقت از زبان مسوولان نشنیده بودیم كه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومان لبنان پشتیبانی كرده است.

عضو خبرگان رهبری با تاكید بر حضور با شكوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: شركت مردم در این راهپیمایی، دشمنان را در اجرای توطئه مایوس خواهد كرد.

م.م/562/





:: برچسب‌ها: واشنگتن , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: