حاشیه های دیدار شاهین بوشهر و شهرداری تبریز
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در پی كناره گیری فیروز كریمی از سمت سرمربی شاهین بوشهر، ابراهیم قاسمپور به عنوان سرمربی جدید این تیم توسط مسوولان باشگاه شاهین انتخاب شد اما امروز علی اصغر كامیاب هدایت این تیم را به عهده داشت.

هر چند در محافل ورزشی از نهایی شدن قرارداد ابراهیم قاسم پور به عنوان جایگزین كریمی نام برده می شود اما بنا به دلایلی وی امروز از جایگاه ویژه بازی را مشاهده و به وسیله' بازیاری' از اعضای كادر فنی شاهین نكات مورد نظر را به كامیاب منتقل كرد.

* اشتباه فاحش هادی شكوری در دفع یك توپ كه منجر به گل اول شهرداری تبریز شد موجی از ناراحتی در ورزشگاه ایجاد كرد. پس از اینكه بابك لطیفی گل اول را به ثمر رساند از تماشاگران خواست كه شكوری را تشویق كنند.

شكوری در پایان نیمه اول و در طول نیمه دوم بشدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* قضاوت داور میدان به مذاق تماشاگران بوشهری خوش نیامد و در آواخر دیدار آنها به وضعیت داوری معتزض بودند.

*تماشاگران بوشهری با سر دادن شعارهایی از مسئولان استان برای نجات این تیم درخواست كمك كردند.

*در حالی كه تیم شاهین بوشهر تا دقیقه 87 دو بر یك از شهرداری تبریز جلو بود با دریافت گل مساوی اعتراض های هواداران شاهین به عملكرد هیات موسس این باشگاه بالا گرفت و تا دقایقی پس از پایان بازی شعارهایی مانند 'هیات موسس نمی خواهیم نمی خواهیم ' و ' با این همه گاز و نفت لیگ یكی شدیم رفت ' سر دادند.

*آرامش و خویشتن داری پلیس در مقابل اعتراض های تماشاگران بوشهری در پایان این دیدار به عملكرد هیات موسس این باشگاه ستودنی بود و با مدیریت خوب بدون هیچ گونه مشكلی این وضعیت ساماندهی شد.

*دركنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار تعدادی از خبرنگاران بوشهری با مربی بومی شاهین به درد دل پرداختند و از اینكه با وجود حمایت های همه جانبه از شاهین از نظرات كاربردی آنها برای موفقیت این تیم استفاده نمی شود ابراز گله مندی كردند.

*دیدار تیم های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز با نتیجه دو بردو در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر پایان یافت. ك/2

7203/539





:: برچسب‌ها: رقص , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: