'كامران قدكچیان' تله فیلم 'مرد و جاده' را می سازد
نوشته شده توسط : gogos

'كامران قدكچیان' روز چهارشنبه درباره ساخت این تله فیلم به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: در این فیلم تلویزیونی ' اسماعیل شنگله ' جایگزین 'محمد مطیع' شده است و سیروس اسنقی و كتانه افشاری نژاد نیز در آن نقش آفرینی می كنند.

وی درباره علت كنار هم قرار گرفتن چنین تركیبی از بازیگران برای این فیلم گفت: با توجه به اتفاقات داستان و این كه شنگله سابقه تدریس دارد، بهترین گزینه برای ایفای نقش معلم بود.

وی افزود: اسنقی و افشاری نژاد از بازیگران خوب عرصه تئاتر هستند كه می توانند وقت و تمركز كافی برای این فیلم بگذارند.

به گفته كارگردان تله فیلم 'مرد و جاده' درصد بالایی از داستان این فیلم در جاده می گذرد و داستان آن درباره یك معلم و شاگرد قدیمی است كه بعد از سال ها با هم در مسیری مشترك همراه می شوند؛ برخورد نامناسب و مشكلاتی كه معلم در جوانی داشته است باعث شده كه این شاگرد به نوعی عقده ای تربیت شود. در طول راه بر مبنای همین مساله اتفاقات و مسائل زیادی برای آن ها پیش می آید كه باعث می شود در نهایت هر دو به اشتباهات گذشته خود پی ببرند.

قدكچیان گفت: در این فیلم از فلش بك هایی كاملا متفاوت و بدیع كه تا به حال در سینمای ایران تجربه نشده، استفاده خواهیم كرد كه برای مخاطب جذاب و غافلگیركننده است.

كارگردان تله فیلم ' مرد و جاده' درباره مدت زمان تصویر برداری این فیلم هم گفت: برنامه ریزی برای تصویربرداری در 20 جلسه بود اما احتمال دارد با توجه به شرایط آب و هوایی كار تصویربرداری بیش از پیش بینی به طول انجامد.

قدكچیان از رودابه ایزدی به عنوان نویسنده نام برد و نیاز اسماعیل پور و مصطفی حاجی قاسمی آن را بازنویسی كرده اند.

كامیار فاروقی فیلمبردار، امیر ترابی طراح چهره پردازی، كامران قدكچیان تدوینگر این تله فیلم هستند كه برای گروه كودك و نوجوان مركز سیمافیلم تهیه می شود.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: