گروههای مختلف خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شدند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، سازمانها ،نهادها ،تشكل ها ،اصناف و جمعیت های با توجه بودن در پیش بودن یوم الله 22 بهمن ماه از عموم مردم انقلابی ایران اسلامی خواستتند كه ضمن تجدید میثاق با امام راحل ،شهدای گرانقدر پرشور تر از گذشته در این حركت عظیم حضور به هم برسانند .

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار در بیانیه خود به مناسبت یوم الله 22 بهمن خطاب به مردم آگاه ایران آورده است : انقلاب الهی ایران 33 ساله شد. امسال در حالی جشنهای یوم الله 22 بهمن را برگزار می كنیم كه بیداری اسلامی در منطقه خواب خوش ابرقدرتها را برهم زده و با سقوط دیكتاتورهای وابسته به آمریكا و غرب بساط غارتگری آنان را متوقف نموده است مردم منطقه و جهان با الهام از انقلاب اسلامی فصل جدیدی از تاریخ خود را رقم زده اند كه بدون شك از آن به عنوان یك نقطه عطف یاد می شود.

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران نیز به مناسبت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر كرد.

در بیانیه جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران آمده است : بیست و دوم بهمن ماه روز یوم‌الله، روز رستاخیز جهان اسلام و پایان دوران ظلمانی سلطنت پادشاهی دو هزارو 500 ساله در ایران زمین و نیز پایان نظام سلطه و غارتگری و تثبیت پایه‌های حكومت الهی است.

این بیانیه تصریح كرده است : انقلابی كه می‌توان گفت در پیروزی نهایی آن همه آزادیخواهان و مجاهدان راه اسلام ناب محمدی سهیم بوده‌اند و استقرار آن نیز به رهبری معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، سلسله‌جنبان این حركت الهی و معنوی و بر پایه آموزه‌های دینی و ائمه معصومین بوه است. بی‌تردید انقلاب ایران بدون نام امام (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست؛ مردی از تبار نور كه علاوه بر اهتمام در تشكیل حكومت الهی و پایان حكومت طاغوت با شیوه‌ای كاملا متفاوت در نظام‌های سیاسی معاصر، به احیای شعائر اجتماعی اسلام و روح سیاسی احكام اسلامی اقدام كردند.

دانشگاه جامع علمی كاربردی در بیانیه ای به همین مناسبت انقلاب اسلامی ایران را به اعتراف همگان، تاثیرگذارترین انقلاب مردمی در خاورمیانه و یكی از مردمی‌ترین انقلاب‌های تاریخ اعلام كرد.

دراین بیانیه خاطر نشان شده است: حضور یكپارچه ملت آزاده ایران‌اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در برابر نظام شاهنشاهی در شرایطی به اوج خود رسید كه نظام حاكم بر جهانِ وقت، در قالب دو قطب سرمایه‌داری غرب و كمونیستی شرق، تعریف می‌شد و پیروزی این قیام توحیدی در میان ملت‌های آزادی‌خواه جهان، همان تاثیر را ‌داشت كه در ایران عزیز داشت. از این‌رو، هر دو ابرقدرت جهانی و ایادی خودفروخته آن‌ها هر چند با نیاتی متفاوت اما در جبهه‌ای مشترك در برابر این حركت آزادی‌بخش ایستادند تا مانع پیروزی آن گردند اما رهبری بزرگمردی آزاداندیش و اقتدا بر آموزه‌های قرآن و عترت(ع) كافی بود تا سیل خروشان ملت فهمیده ایران را به سرمنزل نهایی رساند و پیروزی انقلابی را رقم زند كه پس از 33 سال استوار و پا برجا، از اصول و باورهای خویش محافظت می‌كند و سرمشقی برای ملت‌های آزادیخواه شده است.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: هنر , نیویورک , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: