مودبانه سووال كنید تا مودبانه پاسخ دهیم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی 'من همسرش هستم' در حالی شامگاه سه شنبه با حضور كارگردان، بازیگران و سایر عوامل این فیلم در سالن سعدی مركز همایش های برج میلاد برگزار شد كه با حاشیه هایی همراه بود.

بر اساس این گزارش، یكی از خبرنگاران كه برای طرح سووال خود پشت تریبون حاضر شده بود؛ فیلم سینمایی من همسرش هستم را متهم به ترویج دروغ، خیانت و یك نوع سبك زندگی ناپسند متهم كرد.

مصطفی شایسته كارگردان فیلم در پاسخ به نظر این خبرنگار گفت: در این فیلم، هیچ خیانتی صورت نگرفته و دروغی هم گفته نشده است.

پس از پاسخ شایسته، این خبرنگار از وی خواست بار دیگر فیلم را با دقت نگاه كند.

زمانی بازیگر فیلم در پاسخ به اظهار نظر خبرنگار یاد شده گفت: ما فیلم می سازیم و خیلی سخت كار می كنیم اما وقتی در این جلسه حاضر می شویم اخلاق رعایت نمی شود.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: سعی كنید اخلاق را رعایت كنید و این شایسته نیست كه شما به كارگردان فیلم می گویید 'یك بار دیگر فیلم را نگاه كن'.

زمانی ادامه داد: از تمامی خبرنگاران حاضر در جلسه خواهش می كنم كه سووالات خود را مودبانه مطرح كنند تا ما هم مودبانه پاسخ دهیم.

در ادامه این نشست یكی دیگر از خبرنگاران برای طرح سووال خود پشت تریبون حاضر شد و گفت: خانم مفخم تدوین گر فیلم ابتدای جلسه گفتند در این فیلم به وی خیلی خوش گذشته است اما به ما در هنگام نمایش فیلم بسیار بد گذشت.

وی پس از این اظهار نظر خود گفت: چون مبانی فكری من با مبانی فكری آقای كارگردان در تعریف دروغ و خیانت خیلی متفاوت است، سووال خود را مطرح نمی كنم.

بر اساس این گزارش، خبرنگار دیگری برای طرح سووال خود پشت تریبون حاضر شد و گفت: به خاطر اینكه آقای شایسته درباره اخلاق فیلم ساخته اند، بسیار خوشحال هستم.

وی گفت: كتمان كردن حقیقت یكی از مسایل اخلاقی است كه قرآن برای آن مجازات سختی را قایل شده و در آخرین صفحه سوره بقره نیز به این مطلب اشاره شده است.

اجتمام**9140** 1597





:: برچسب‌ها: فرانسه , سقوط , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: