دنیزلی: افت بدنی و استفاده نكردن از فرصت ها موجب شكست پرسپولیس شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' سه شنبه شب پس از شكست 3 بر 2 تیم پرسپولیس تهران مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: پس از بازی های حساس، بازیكنان از نظر بدنی دچار افت می شوند كه پرسپولیس در دیدار امروز مقابل تیم دونده فجر سپاسی با این نقیصه روبرو شد و نتوانست امتیازی از این دیدار خانگی به دست آورد.

دنیزلی ادامه داد: تیمی كه نتواند از فرصت های گلزنی خود به خوبی استفاده كند، همیشه بازنده خواهد بود و معتقدم ما پس از رسیدن به گل تساوی، توانایی رسیدن به گل های دیگر را داشتیم اما مهاجمان پرسپولیس چند فرصت ایده آل را از دست دادند تا با شكست زمین را ترك كنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس، یكی دیگر از دلایل شكست سرخ پوشان را فرصت دادن به هافبك های حریف برای شوت زنی دانست و گفت: فجری ها با ارایه یك بازی بسته موقعیت های گلزنی چندانی را پشت محوطه جریمه خود به ما ندادند تا بازیكنان پرسپولیس بتوانند دروازه حریف را تهدید كنند اما در مقابل این مساله شكل نگرفت.

دنیزلی در مورد ضعف 'حسین هوشیار' دروازه بان تیم خود گفت: هوشیار یكی از روزهای بد خود را پشت سر گذاشت اما دلیل اصلی گل هایی كه دریافت كردیم، اجازه دادن مدافعان تیم پرسپولیس به بازیكنان حریف برای شوت زنی بود.

وی در خصوص فراز و نشیب های تیم پرسپولیس در هفته های اخیر عنوان كرد: باید در تیم ثبات ایجاد كنیم تا نتایج لازم را به دست آوریم و به جمع مدعیان لیگ برتر نزدیك شویم.

دنیزلی خاطرنشان كرد: در حال حاضر، فشردگی مسابقات این اجازه را به ما نمی دهد تا تاكتیك های خود را در زمین پیاده كنیم و حتی به چند بازیكن استراحت دادیم تا به آمادگی لازم دست یابند.

دنیزلی در مورد عمكرد مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس عنوان كرد: مربی دروازه بانان كار خود را به خوبی دنبال می كند اما باید این مشكل را برطرف كنیم.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: سیاه , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: