سرمربی تراكتورسازی: تنها به تیم و بازی با صنعت نفت فكر می كنم
نوشته شده توسط : gogos

امیر قلعه نویی سه شنبه شب در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی به خبرنگاران اظهار كرد: امیدوارم در بازی فردا با ارایه یك بازی تماشاگرپسند بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به شرایط آرمانی قبل از بازی با استقلال تهران برگردیم.

وی اضافه كرد: البته هر بازی شرایط خود را دارد اما در بازی با استقلال تنها بحث از دست رفتن سه امتیاز نبود و این موضوع بازیكنان را از نظر روحی روانی دچار مشكل كرد و خروج از آن زمان بر خواهد بود.

وی گفت: در بازی با نفت در هفته گذشته، بازیكنان تا حدودی به شرایط عادی خود برگشتند و با اینكه چند مهره كلیدی در اختیار تیم نبود اما بازی قابل قبولی از سوی بازیكنان ارایه شد.

قلعه نویی اظهار كرد: برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان داریم و امیدوارم پس از بازی با صنعت نفت و كسب سه امتیاز آن بتوانیم دوباره شرایط آرمانی را در تیم داشته باشیم.

وی در خصوص تیم صنعت نفت و توانایی های این تیم گفت: حریف این هفته تراكتورسازی یكی از تیم های خوب ایران است و با سرمربی كاربلد خود كه كار هجومی را در دستور كار دارد توانایی ارایه یك بازی پایاپای مقابل تراكتورسازی را داراست.

وی همچنین در خصوص برخی مصاحبه ها از سوی سرمربی استقلال علیه وی، اظهار كرد: احترام خاصی برای هواداران استقلال دارم و اعتنایی به صحبت های برخی افراد نمی كنم اما پس از بازی روز جمعه این تیم با ذوب آهن حرف هایی دارم كه خواهم زد.

تراكتورسازی و صنعت نفت از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر ساعت 15.30 فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.

7233/587/





:: برچسب‌ها: پاییز , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: