ترور دانشمندان خللی در توسعه فناوری هسته ای ایران ایجاد نمی كند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ،آنان سه شنبه شب در همایش تجلیل از خانواده های شهدای فناوری صلح آمیز هسته ای در مشهد افزودند: دشمنان با ترور دانشمندان هسته ای ماهیت استكباری خود را بیش از پیش نشان می دهند و با این سیاستهای خصمانه عزم كشورمان در فعالیت های یاد شده مصمم تر می شود.

پدر شهید 'مصطفی احمدی روشن' ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: ترور دانشمندان هسته ای كشورمان نشانه روشنی از حماقت و ناتوانی دشمنان در مقابل توسعه علم و فناوری ایران اسلامی است.

'رحیم احمدی روشن' گفت: استكبار جهانی و معاندان قسم خورده فكر می كنند با ترور این دانشمندان می توانند مانعی برابر فعالیتهای صلح آمیز هسته ای كشورمان ایجاد كنند ولی باید بدانند با ترور شهیدانی مانند احمدی روشن و سایر دانشمندان هسته ای تعداد زیادی راه آنان را ادامه می دهند و نمی گذارند این مسیر پر بار متوقف شود.

'صدیقه سالاریان' مادر شهید احمدی روشن نیز گفت: این شهید ایمان و اعتقادی راسخ داشت و به آنچه اعتقاد داشت عمل می كرد و همیشه به جای حرف زدن به فكر عمل كردن و تلاش برای ساختن كشور و عزتمندی نظام بود.

همسر شهید دكتر علی محمدی یكی دیگر از دانشمدان هسته ای كشورمان نیز گفت: این شهید اسطوره تلاش و كار و خدمت بود و هرگز از كار و تلاش از جمله در زمینه های عملی و فناوری خسته نمی شد.

'منصوره كرمی' افزود: من به 27 سال زندگی با این شهید افتخار می كنم و این مایه افتخار برای من است كه همسرم در راه اعتلا و توسعه فناوری كشورمان به شهادت رسیده است.ك/2

7490/659





:: برچسب‌ها: دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: