وزیر كشور كویت : عاملان حمله به سفارت سوریه را محاكمه می كنیم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری كویت، وزارت كشور كویت اعلام كرد كه در جریان حمله معترضان سوری به سفارت سوریه در كویت، شماری از نیروهای این وزارتخانه زخمی شده اند.

از سوی دیگر شاهدان عینی نیز اعلام كردند كه یكی از عاملان حمله به این سفارتخانه به ضرب گلوله نیروهای امنیتی كویتی از ناحیه پا زخمی شد.

این شخص سفارتخانه سوریه را متهم به شلیك گلوله از داخل به سوی معترضان كرد و این در حالی است كه سفارت سوریه در كویت این امر را انكار كرده است.

شیخ احمد الحمود الصباح معاون نخست وزیر، وزیر دفاع و وزیر كشور كویت اعلام كرد: تمامی شرایط لازم برای محاكمه عادلانه اتباع سوری كه به سفارتخانه كشورشان در كویت حمله كرده و بازداشت شده اند، فراهم می آید و پس از آن از كویت اخراج می شوند و به هر كشوری كه بخواهند می توانند بروند.

شیخ احمد تاكید كرد كه به هیچ شخص یا گروهی اجازه نمی دهد به سفارتخانه ها و كنسولگری های كشورهای خارجی حمله كرده و دست به خرابكاری بزند زیرا پیمان وین صراحتا تاكید می كند كه كشورهای میزبان سفارتخانه ها ، وظیفه حمایت از سفارتخانه ها و دیپلمات های موجود در آن را دارند و باید مانع هرگونه حمله یا تعرض به آنان شوند .

صبح روز شنبه گذشته ، شماری به سفارتخانه سوریه در كویت حمله كردند و خسارت هایی به ان وارد ساختند.

مترجمام ** 2041 **1446





:: برچسب‌ها: ژاپن , زرد , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: