مارادونا تهدید به جدایی از الوصل كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اسطوره فوتبال آرژانتین روز سه شنبه در یك كنفرانس خبری از اینكه الوصل در فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه بازیكنان توانمند كافی را جذب نكرده شكایت داشت.

این باشگاه با دو بازیكن خارجی به نامهای محمدرضا خلعتبری و خوان آیگناسیو مرسیه از آرژانتین قرارداد منعقد كرده، اما مارادونا بدون آنكه نامی از بازیكنان مورد نظر خود ببرد، گفت می خواستم چندین بازیكن دیگر را هم جذب كنم.

مارادونا گفت: محدودیت بودجه امكان جذب بازیكنان مورد نظر ما را نداد. می خواهم همه و به ویژه هواداران بدانند فصل بعد بودجه اندك را نمی پذیرم. ما برای جذب بازیكنانی كه تیم ما را ارتقا دهند به بودجه زیادی نیاز داریم. اگر این اتفاق نیفتد قادر به انجام وظیفه ام نخواهم بود و نمی توانم ادامه دهم.

انتقاد مارادونا تازه ترین نشانه خستگی او از شغل پرسود سرمربیگری خود در این كشور حاشیه خلیج فارس است.

مارادونا از ماه مه كه قرارداد دو ساله ای را با الوصل منعقد كرد، داوران را به جانبداری متهم كرده، حرفه ای گری در برخی بازیكنان لیگ را زیر سوال برده و به خاطر توهین به سرمربی تیم رقیب با جریمه لیگ روبرو شده است.

مارادونا روز سه شنبه علاوه بر انتقاد از مدیریت ، كنفرانس خبری خود را با متهم كردن ماموران امنیتی كه اجازه ورود افرادی را برای تماشای تمرینات تیم پشت درهای بسته داده اند آغاز كرد.

وی گفت: اگر دستوراتش اجرا نشود نمی تواند كارش را انجام دهد و خواستار اخراج افراد مسئول در این زمینه شد.

ناامیدی مارادونا تا حدودی به علت عملكرد مایوس كننده تیم بوده است.

انتظار می رفت با آمدن مارادونا كه آرژانتین را در سال 1986 به قهرمانی جام جهانی رساند، این باشگاه به اوج خود بازگردد. الوصل با 9 امتیاز پایین تر از العین صدرنشین لیگ امارات در مكان پنجم جدول ایستاده است. الوصل از چندین جام امارات حذف شده و مارادونا اذعان كرد كه باشگاه شانس اندكی برای كسب عناوین قهرمانی در فصل جاری دارد.

ریاست باشگاه الوصل را شیخ احمد بن راشد المختوم برادر حاكم دبی به عهده دارد. الوصل یكی از مهمترین باشگاهها در دبی محسوب می شود، اما از سال 2007 تاكنون هیچ عنوانی كسب نكرده است.

جذب مارادونا به الوصل دنیای فوتبال را شگفت زده كرد و او پیشنهاد خوب مالی باشگاه این اقدام خود را توجیه كرد. او با وجود شكایت از مشكل بودجه الوصل تاكید دارد كه از حضور در این باشگاه خوشحال است.

**1584**1440





:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: