البرادعی مصری ها را به كنار گذاشتن اختلافات فراخواند
نوشته شده توسط : gogos

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه از قاهره گزارش داد: البرادعی در گفت وگوی مطبوعاتی اظهار داشت كه مصری ها باید اختلافات اقتصادی و سیاسی خود را كنار گذاشته و با حفظ وحدت، كشور را در مسیر دمكراسی و به دور از حكومت نظامی سوق دهند.

البرادعی افزود: زمان كنار گذاشتن اختلافات فرارسیده است و ما نیازمند قدرت یكپارچه و متحد درمصر هستیم تا از استقلال قضائی و آزادی رسانه ها و جامعه مدنی برخوردار شویم.

وی با تایید گروه اخوان المسلمین گفت كه معتقد است كه این گروه، سایر گروههای سیاسی مصر را نیز در برخواهد گرفت و خط مشی عملی اتخاذ خواهد كرد.

البرادعی همچنین عملكرد شورای نظامی كه از زمان سرنگونی حسنی مبارك، اداره امور مصر را برعهده گرفته است در جریان اعتراض های فوریه سال گذشته را دور از انتظارات دانست و گفت كه مصری ها شاهد ركود اقتصادی از جمله در بخش جهانگردی و نیز تغییرات مثبت اندكی بودند.

وی انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آینده در مصر را ناشی از نبود چارچوب دمكراتیك ذكر كرد و گفت كه به جای آن بر فعالیتش برای حمایت از انسجام اجتماعی در كشور متمركز خواهد كرد.

البرادعی گفت كه اگر گرفتار سیاست نشود، نقش بیشتری در كشور خواهد داشت و امیدوار است كه بتواند به آمادگی جوانان انقلابی برای اینكه رهبری كشور در انتخابات آینده را برعهده بگیرند، كمك كند.

وی گفت كه با وجود تمام موانعی كه سال گذشته به وجود آمد، اطمینان كامل دارد كه انقلاب مصر پیروز خواهد شد.

البرادعی چندی پیش با انصراف از رقابت انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر گفت كه رژیم سابق همچنان بر كشورحاكم است.

مترجمام**1110**1369





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: