امیل لحود:هیچ كشوری همانند ایران از لبنان حمایت نكرده است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از بیروت، 'غضنفر ركن آبادی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان امروز چهارشنبه با امیل لحود رئیس جمهور سابق لبنان ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه با وی گفتگو كرد.

امیل لحود در این ملاقات توطئه‌های آمریكا و اسرائیل علیه سوریه را محكوم به شكست دانست و اظهار داشت: این توطئه‌ها ریشه در گذشته داشته و از سالیان دور و از دوره اول ریاست جمهوری خود ، شاهد بودم برخی كشورها بشدت به دنبال سقوط نظام در سوریه بودند؛ تنها بدین دلیل كه سوریه از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می‌كند.

امیل لحود با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: تا زمانی كه اسرائیل در منطقه حضور دارد، مشكلات و مصائب و توطئه‌ها نیز وجود داشته و از این رو ما باید همواره هوشیار باشیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با اشاره به شكست تلاش‌های آمریكا و رژیم صهیونیستی در شورای امنیت برای تصویب قطعنامه‌ای علیه سوریه و مخالفت قاطعانه روسیه و چین با تصویب قطعنامه مزبور، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول خود همواره در كنار ملت‌ها و مسایل عادلانه آنها بوده و خواهد بود و از خواسته اكثریت مردم سوریه مبنی بر اجرای اصلاحات به رهبری بشار اسد حمایت می‌كند.

خاور**1030**1609





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: