راخوی از یونان می‌ خواهد كه همانند اسپانیا به تكالیف خود عمل كند
نوشته شده توسط : gogos

بنابرگزارش ایرنا،راخوی امروز در مجلس نمایندگان اسپانیا دراین باره ادامه داد:همانطوری كه ما خود را مجبور به انجام تكالیفمان كرده و با هم پیمانان اروپایی خود همدردی می‌ كنیم ، یونانی ها نیز باید تصمیمات خود را بگیرند.

نخست وزیر اسپانیا معتقد است كه مشكل یونان كه امروز در مورد دومین كمك مالی‌ به كشورش با سازمان های دولتی و مالی‌ بین الملل مذاكره می‌ كند ، بسیار مهم و اساسی‌ است زیرا عواقب راهكار اشتباه برای كشورهای دیگر منفی‌ خواهد بود .

راخوی تصریح كرد كه در روز 30 دسامبر سال گذشته در نشست سران كشورهای اروپایی ، به سران اروپایی گفت كه باید تلاش هایی‌ را كه از اسپانیا انتظار دارند ، واقع بینانه بوده و باید نشانگر واقعیت های اقتصادی كه بدتر از آن چیزی كه به انتظار می‌ رفت است ، باشد .

وی خاطرنشان كرد كه تعهدات اسپانیا باید بر اساس واقعیت ها صورت گیرند زیرا اسپانیا متعهد شده بود كه در سال 2011 , میزان كسری بودجه خود را به 6 درصد تولیدات ناخالص داخلی‌ برساند و پیش بینی‌ می‌ كرد كه 3/2 درصد رشد می‌ كند ، درحالی كه اكنون مطلع می‌ شویم كه 5/1 درصد رشد منفی‌ داشته و كسری بودجه نیز بیش از 8 درصد است .

راخوی در اینباره افزود :اسپانیا باید بر اساس مشكلاتی كه اكنون دارد عمل كرده و به تعهدات خود برسد .

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , خانواده , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: