اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده تشكیل شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،'محمدرضا رحیمی' در این جلسه با تبریك میلاد پیامبر اكرم (ص) و سالگرد شكوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره به نقش برجسته و اثرگذار زن در اجتماع و تحكیم بنیان خانواده، بر لزوم حفظ و ارتقاء جایگاه زنان در جامعه تاكید كرد.

معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: نقش زنان در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، ایثارگری و تحمل سختی ها و دشواری‌ها، نقشی تعیین كننده و مفید بوده است كه بر هیچ كسی پوشیده نیست.

رحیمی افزود: زنان كشور ما نشان داده اند كه اگر فرصت فعالیت برایشان فراهم شود، در تمامی عرصه‌ها هم‌پای مردان حضور داشته و گاه حتی در برخی رقابت‌های علمی گوی سبقت را از مردان ربوده‌ اند.

وی با ابراز خرسندی از تشكیل ستاد ملی زن و خانواده، گفت: امیدواریم كه جلسات این ستاد و تصمیمات و سیاست ها‌ی آن بتواند نقشی مفید و اثربخش در راستای تحكیم و تعالی خانواده و ارتقاء جایگاه زنان داشته باشد.

در این جلسه كه وزیران تعاون، كار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشكی و معاون حقوقی رییس جمهور نیز حضور داشتند، مریم مجتهدزاده رییس مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گزارشی از اهداف، وظایف و برنامه های ستاد ملی زن و خانواده ارایه كرد.

در این نشست همچنین كلیات آیین نامه داخلی و آیین نامه دبیرخانه ستاد به تصویب رسید و در خصوص پیش نویس برنامه جامع تشكیل، تحكیم و تعالی نهاد خانواده بحث و تبادل نظر شد.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: