حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم فتنه گران را كور خواهد كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه آمده است: امروز بعد از گذشت 33 سال از عمر بابركت انقلاب اسلامی علی رغم همه دشمنی های داخلی و خارجی و ریزش ها و آفت ها، همگان نه تنها شاهد پیشرفت و عظمت ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی هستند بلكه باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی در خیزش عظیم اسلامی منطقه حقیقتی است كه در اعترافات قالب تحلیل گران جبهه دشمن می توان شنید.

این بیانیه می افزاید: به فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی): خوشبختانه امروز حقانیت حركت جمهوری اسلامی آشكار شده و شعارهایی كه تا دیروز ملت ایران بر زبان جاری می كرد امروز در كل منطقه همه گیر شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: كشورهایی كه جزو دنباله روان و پیاده نظام های حقیر جبهه استكبار بودند امروز به همت مردمشان جزو نیروهای ترقی خواه و در كنار ملت ایران قرار دارند و همان هدف ها را دنبال می كنند و همان شعارها را می دهند.

سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه تصریح می كند: حضور مردم مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن مقدمه ای برای حضور گسترده تر مردم در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی است چرا كه حفظ ، نگهداری و پایداری انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه معنی پیدا می كند .

در ادامه آمده است : بنابراین ملت ایران به خوبی این معنی را درك كرده كه حضورش بیمه كننده كشور از حوادث و بلایایی است كه دشمنان زخم خورده در تدارك آن برای تزلزل در اراده ملت هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم فتنه گران و منحرفین را كور خواهد كرد. دشمنان بدانند كه این مردم در قبال انحراف از خط اصیل ولایت مطلقه فقیه و فتنه كوردلان و منافقین جدید محكم و استوار ایستاده اند و ذره ای از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) كوتاه نخواهند آمد.

در ادامه آمده است: بسیجیان ضمن حضور پرشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه همه دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خویش را جهت خدمت در تمامی عرصه های مورد نیاز كشور اعلام می كنند .

در پایان آمده است : بسیجیان دست در دست آحاد ملت تحت رهبری های امام خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر شیاطین بزرگ رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاك و مطهر شهیدان از بذل همه هستی خود دریغ نخواهند ورزید و با توكل به خداوند پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه اله الاعظم (عج) خواهند سپرد.

سیام**2022**1601





:: برچسب‌ها: خانه , شهرستان , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: