حامیان ردنپ برای مربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری ها، 'فابیو كاپلو' شامگاه چهارشنبه به دلیل اختلاف نظر با سران اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر محرومیت 'جان تری'‌ از كاپیتانی، از مربیگری تیم ملی این كشور استعفا داد.

این اتفاق ساعاتی بعد از تبرئه ردنپ از اتهام فرار مالیاتی روی داد و همین امر گمانه ها در مورد انتخاب وی به عنوان جانشین كاپلو را قوت بخشید.

اكنون 'وین رونی' و 'ریو فردیناند' به عنوان بازیكنان كنونی، 'گری لینكر' مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و 'مارتین اونیل' سرمربی ساندرلند از جمله افرادی هستند كه حمایت خود را از انتخاب ردنپ اعلام كرده اند.

فردیناند در این باره با اشاره به اینكه ردنپ مناسب ترین شخص برای جانشینی كاپلو است بر روی صفحه توئیتر خود نوشت: به نظر من ما به یك مربی انگلیسی نیاز داریم تا دیگر چیزی در ترجمه حرف های او از قلم نیفتد. ردنپ قطعا انتخاب من خواهد بود.

رونی هم ضمن تقدیر از كاپلو گفته است كه یك مربی انگلیسی را ترجیح می دهد هرچند كه از نظر او كاپلو بهترین گزینه است.

اونیل سرمربی جدید ساندرلند نیز كه خود در گذشته یكی از گزینه های مربیگری تیم ملی انگلیس بود، معتقد است ردنپ انتخاب درستی خواهد بود.

وی گفت: به نظر من هری شایستگی این پست را دارد و تنها گزینه مناسب است. او در دو سال گذشته دستاوردهای قابل توجهی در تاتنهام داشته است.

لینكر كاپیتان سابق تیم ملی انگلیس هم با تأیید حرف های رونی در مورد انتخاب یك مربی انگلیسی اظهار داشت: ردنپ پس از تحولی كه در تاتنهام ایجاد كرد می تواند هم زمان هدایت تیم ملی انگلیس را نیز بر عهده داشته باشد. هم تیم های بزرگ دنیا از كشورهای خودشان مربی انتخاب می كنند.

9126**1553





:: برچسب‌ها: دختر , رنگ , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: