هندبال ایران به خاطر نداشتن آنالیزور از صعود به جام جهانی باز ماند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، شكست تیم ملی هندبال ایران از كویت به رغم پیروزی روز گذشته (سه شنبه) تیم كشورمان مقابل ژاپن سبب بازماندن هندبال كشورمان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا در شهر جده عربستان و بر باد رفتن رویای صعود به جام جهانی اسپانیا شد.

'عزت الله رزمگر' چهار شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورتی كه برای بازی مقابل كویت آنالیزور خوبی در كنار تیم ملی كشورمان بود و به كادر فنی تیم ملی اعلام می كرد كه 'محمد غرب علی' بازیكن تیم حریف زهردار است، تیم ایران به طور حتم در این دیدار به پیروزی می رسید.

وی افزود: در دیدار مقابل تیم ایران، این بازیكن كه فقط در دقایق ابتدایی نیمه دوم 4 بار برای تیم كویت گلزنی كرد بارها نیز دروازه بان كشورمان را تسلیم قدرت نمایی خود كرد تا نبود آنالیزور بیش از هر زمان دیگری در تیم ملی كشورمان حس شود.

رزمگر اضافه كرد: كادر فنی تیم ملی كشورمان می توانست از ابتدا با پیاده كردن سیستم 1-0-5 جلو گلزنی های پیاپی 'محمد غرب علی' را بگیرد اما زمانی متوجه این موضوع شد كه دیگر دیر شده بود.

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران در حالی كه از بازماندن تیم ملی هندبال ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا و جام جهانی اسپانیا بسیار ناراحت بود تصریح كرد: پیش از اعزام تیم ملی به عربستان بارها از رییس فدراسیون هندبال خواستیم تا یك آنالیزور را به همراه تیم ملی به عربستان اعزام كند اما 'جلال كوزه گری' به این موضوع مهم بی توجهی كرد.

7537/ 3404





:: برچسب‌ها: سبز , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: