تصفیه خانه مركزی شهرك صنعتی آمل افتتاح شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، قائم مقام شركت شهرك های صنعتی مازندران روز پنجشنبه در آیین افتتاح این تصفیه خانه با بیان اینكه تاكنون 11 تصفیه خانه در استان راه اندازی شده است، گفت: روازنه شش هزارو 240 مترمكعب فاضلاب در این تصفیه خانه ها پالایش می شود.

'علی عمرانی راد' با اشاره به اینكه از سال 1380 تاكنون 80 میلیارد ریال در 11 تصفیه خانه شهرك های صنعتی مازندران سرمایه گذاری شده، افزود: راه اندازی دو تصفیه خانه فاضلاب دیگر در شهرك های صنعتی بابكان آمل و جویبار در دست اقدام است.

وی همچنین از طراحی و اجرای دو تصفیه خانه در شهرك های صنعتی بشل سوادكوه و شهدای محمودآباد كه در مرحله اجرای مناقصه قرار دارد خبر داد و گفت: راه اندازی سه تصفیه خانه دیگر نیز برای انجام طراحی در دستور كار است.

قائم مقام شركت شهرك های صنعتی مازندران با عنوان اینكه این شركت برای مكان یابی ایجاد شهرك های صنعتی، ارزیابی زیست محیطی واحدهای صنعتی مستقر در شهرك ها و مطالعه و جمع آوری فاضلاب، تعامل مطلوب با محیط زیست دارد، گفت: در این راستا 100 هكتار فضای سبز نیز در شهرك ها و نواحی صنعتی مازندران ایجاد شده است.

عمرانی راد تعداد واحدهای صنعتی مستقر در شهرك های صنعتی مازندران را دوهزار و184 واحد اعلام كرد و افزود: از این تعداد یك هزار و 254 واحد فعال هستند.

وی تعداد نیروی شاغل در این واحدهای صنعتی را 34 هزار و 153 نفر ذكركرد.

شهرك صنعتی آمل با 230 واحد صنعتی و 11 هزار كارگر از بزرگترین شهرك های صنعتی مازندران محسوب می شود.

'محمدجواد محمدی زاده' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور در ادامه سفر یك روزه خود به مازندران امروز در جلسه هم اندیشی مدیران صنایع، بنگاه های اقتصادی و اتاق بازرگانی با هدف بررسی مقولات زیست محیطی در آمل شركت می كند. ك/3

2585//508/2501/503





:: برچسب‌ها: گل , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: