حضور اقلیت های مذهبی در راهپیمایی 22 بهمن
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز جمعه ایرنا از ستاد خبری راهپیمایی 22 بهمن ماه،'سعید تقوی' افزود : با توجه به اینكه اقلیت های دینی همواره در تمام مراحل شكل گیری انقلاب،دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه سازندگی حضور گسترده داشته اند همه ساله كمیته ای از نمایندگان زرتشتی، ارامنه، آشوری و كلیمی برای برپایی مراسم با شكوه پیروزی انقلاب اسلامی تشكیل می شود.

وی اظهار داشت: امسال این كمیته با هماهنگی ستاد حركت ملی همه ما،غرفه ای در مسیر راهپیمایی برپا كرده است كه به نمایش عكس های حضور اقلیت ها در عرصه های انقلاب،یادبودهای شهدای گرانقدر این قشر از مردم و همچنین اجرای موسیقی های سنتی و بومی این اقشار می پردازد.

وی در مورد دیگر فعالیت های اقلیت های مذهبی در مراسم دهه فجر امسال گفت: به صدا درآمدن ناقوس كلیساها همزمان باسالروز ورود امام (ره)، حضور نمایندگان زرتشتی،ارامنه،كلیمی و آشوری در حرم امام خمینی (ره) و برگزاری 40 نمایشگاه و مسابقه ورزشی، صنایع دستی، هنری، پوشاك سنتی و همچنین برپایی نمایشگاه صنعت گران ارمنی در خیابان جلفای تهران، از جمله برنامه های انجام شده توسط اقلیت های مذهبی كشور در سطح تهران و استان های مختلف كشور بوده است.

تقوی در پایان بیان داشت:غرفه اقلیت های مذهبی در تقاطع خیابان انقلاب و قدس در روز 22بهمن برای بازدید راهپیمایان برپا خواهد شد.

اقتصام ** 9123 **1415





:: برچسب‌ها: خیابان , عکاسی , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: