جشن سالگرد انقلاب ایران با حضور نماینده های دولت و پارلمان آلمان
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این مراسم با شكوه ،علیرضا شیخ عطار، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان ابتدا از میهمانان جشن انقلاب اسلامی استقبال كرد و سفیران و مقامات سیاسی كشورها،در بدو ورود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وی ،مردم و دولت ایران تبریك گفتند.

'یان فان آكن'، نماینده مجلس آلمان و عضو فراكسیون چپ ها از ابتدای این مراسم به همراه چند تن از مقامات و مدیران وزارت خارجه این كشور با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی و در گفت و گو با سفیر كشورمان، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریك گفتند.

سفیران تركیه، عربستان،آذربایجان، عراق،عمان،كویت، آفریقای جنوبی، ژاپن، بلاروس،مالزی تاجیكستان، افغانستان،نماینده اقلیم كردستان عراق از جمله میهمانان این مراسم بودند.

وابستگان نظامی،رایزنان فرهنگی و اقتصادی و مقامات دیپلماتیك كشورهایی همچون اندونزی، سوئیس،هند، پرتغال، اسپانیا و همچنین جمعی از خبرنگاران رسانه های آلمان ودیگر كشورها از جمله دیگر میهمانان این جشن بودند.

در بخشی از این مراسم،اجرای دو سرود زیبا و خاطره انگیز از ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 توسط گروه سرود دانش آموزی مدرسه ایرانیان برلین، توجه میهمانان را بخود جلب كرد و با تشویق حاضران روبرو شد.

سفرا و نمایندگان دیپلماتیك كشورهای مختلف حاضر در جشن انقلاب اسلامی نیز از فرصت بدست آمده استفاده كرده و طبق معمول در گروه های چند نفره مشغول گفت و گوهای سیاسی و رایزنی های معمول خود در حاشیه این مراسم بودند.

اروپام ** 2051** 1701*1832*





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: