پوشش امدادی راهپیمایی 22 بهمن توسط یك هزار و 600 امدادگر
نوشته شده توسط : gogos

' محمود مظفر' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در سایر استان های كشور نیز پوشش امدادی راهپیمایی 22 بهمن به عهده جمعیت های هلال احمر استان قرار دارد.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر همچنین از استقرار 30 پایگاه سلامت و 30 ایستگاه استراحت ویژه سالمندان در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهر تهران خبر داد و گفت: تست قند خون، فشار خون و انجام برخی معانیات عمومی توسط پزشكان داوطلب جمعیت هلال احمر از جمله خدمات قابل ارایه در ایستگاه های سلامت خواهد بود.

مظفر افزود: همچنین سالمندان می توانند در صورت خستگی ناشی از پیاده روی به ایستگاه های استراحت مستقر در طول مسیر راهپیمایی مراجعه كرده و استراحت كنند.

رییس سازمان امداد و نجات یادآور شد: پس از پایان راهپیمایی، از ایستگاه های استراحت به عنوان چادرهای اقامه نماز استفاده خواهد شد.

مظفر همچنین از استقرار 30 پایگاه ثابت امدادی در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر تهران خبر داد و گفت: علاوه بر این پایگاه ها، امدادگران جمعیت هلال احمر با به همراه داشتن كوله پشتی های مجهز به امكانات پزشكی به جمع راهپیمایان می پیوندند تا در صورت بروز حوادث احتمالی به امداد حادثه دیدگان بپردازند.

به گفته این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر، تمامی پایگاه های امداد هوایی این جمعیت شامل 13 بالگرد امداد و نجات هوایی در روز 22 بهمن ماه - فردا - در حالت آماده باش قرار خواهند داشت.

اجتمام**9140**1415





:: برچسب‌ها: اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: