بارش برف و باران در مناطق مختلف كشور تا روز دوشنبه آینده ادامه دارد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، بر اساس نقشه های پیش یابی، امروز - جمعه - در مناطق شمال غرب، برخی نقاط غرب ، دامنه های مركزی زاگرس و جنوب غرب كشور بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

همچنین امروز - جمعه - برای سواحل دریای خزر و دامنه های البرز بارش پراكنده برف و باران پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، از بعد از ظهر امروز نیز، دامنه های بارش های پراكنده برخی نقاط شمال شرق و شرق كشور را نیز فرا خواهد گرفت.

همچنین از اوایل شب جمعه با نفوذ زبانه های پرفشار ضمن كاهش دما در نوار شمالی، تشدید بارش در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود و دریا نیز مواج خواهد بود.

بر این اساس، روز شنبه هفته آینده به تدریج از میزان ابرناكی استان های غربی كاسته می شود اما همچنان در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های البرز و شمال شرق كشور بارش برف و باران تداوم خواهد داشت.

این سامانه در روز یكشنبه نیز همچنان در نوار شمالی فعال بوده و و در نهایت روز دوشنبه هفته آینده به تدریج از سمت شمال شرق كشور خارج می شود.

همچنین خلیج فارس طی روزهای شنبه و یكشنبه هفته آینده مواج خواهد بود.

*** دمای هوای تهران یكشنبه هفته آینده به زیر صفر می رسد

بر اساس این گزارش، هوای پایتخت طی سه روز آینده، نیمه ابری در پاره ای نقاط ابری به همراه بارش پراكنده و وزش باد پیش بینی می شود.

كمینه و بیشینه دمای هوای تهران امروز - جمعه - به ترتیب 13 و چهار درجه سانتی گراد است و پیش بینی می شود كمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روز یكشنبه هفته آینده به ترتیب به شش و منفی دو درجه سانتی گراد كاهش یابد.

اجتمام**9140**1415





:: برچسب‌ها: سیاه , پرنده , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: