مسابقه های هاپكیدو قهرمانی بانوان كشور با قهرمانی گیلان پایان یافت
نوشته شده توسط : gogos

مسوول فرهنگی و كمیته فنی انجمن 'هاپكیدو' ایران در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:‌ در پایان این مسابقه های دو روزه كه با شركت 217 نفر از زبده ترین بانوان رشته ورزشی هاپكیدو كشور برگزار شد، تیم گیلان با كسب 17 مدال طلا، 14 نقره و 10 برنز به مقام نخست رسید.

'علیرضا ایزدیار' ادامه داد: همچنین تیم قزوین با كسب 14 مدال طلا، 15 نقره و 13 برنز و تیم تهران هم با یك مدال طلا، سه نقره و چهار برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در نتایج فردی این سبك و رشته دفاع شخصی یك نفره هم در مقطع سنی نونهالان، صاحبه عمویی، فاطمه نورایی و حدیثه احمدپور از گیلان، مهدیس بذرافشان و فاطمه مرتضایی هر دو از قزوین عناوین نخست را كسب كردند.

در مقطع سنی نوجوانان رشته دفاع شخصی نیز محدثه روشن از قزوین، سارا اكبری از تهران، محدثه فاضلی و طاهره خلیلی از گیلان اول شدند.

عناوین نخست مقطع سنی جوانان بخش دفاع شخصی انفرادی نیز توسط سحر خورشیدی از گیلان، رقیه تقوی، محدثه مقدم و زینب جمالی از قزوین و رده سنی بزرگسالان نیز توسط هاجر صیقلی نژاد و سودابه نوغانی از گیلان، فاطمه نظری، آرزو خالقی، زهرا مروتی و معصومه مروتی از قزوین كسب شد.

در دفاع شخصی دو نفره هم در مقطع سنی نوجوانان، فاطمه نورانی و محدثه فاضلی، جوانان فاطمه نعمتی و غزاله صیادی و در رده سنی بزرگسالان لیلا فتحی و رقیه لطیفی همگی از گیلان بر سكوهای نخست جای گرفتند.

در دفاع شخصی تیمی، تیم های گیلان و قزوین مقام های نخست و دوم را به دست آوردند.

یازدهمین دوره مسابقه های رزمی سبك 'هاپكیدو' قهرمانی مردان كشور نیز در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در شهر اصفهان برگزار می شود.

نفرات برتر مسابقه های هاپكیدو قهرمانی بانوان و مردان كشور در قالب تیم های ملی هاپكیدو ایران، سال آینده در مسابقه های آسیایی كره جنوبی حضور می یابند.ك/3

/7490/659

1589





:: برچسب‌ها: واشنگتن , سان فرانسیسکو , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: