استاندار بوشهر:حضور مردم عامل موفقیت انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : gogos

'محمدحسین جهانبخش' در آیین راهپیمایی 22بهمن در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه راهپیمایی 22بهمن پیش درآمدی برای حماسه یوم الله 12 اسفند است كه مردم به دشمنان اعلام می كنند در این روز بزرگ مصمم تر ازقبل در صحنه حاضر می شوند.

وی تصریح كرد: هر رای مردم در روز 12 اسفند تیری است بر قلب دشمنان نظام و ولایت و حضور آگاهانه ملت در پای صندوقهای رای همه توطئه های دشمنان را ناكام می كند.

جهانبخش با بیان اینكه مردم امروز حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت كرده اند اظهار داشت: امروز مردم با حضور خود جواب سخنان یاوه گویانی كه می گفتند مردم ایران امسال در صحنه راهپیمایی حاضر نمی شوند، دادند.

وی یادآور شد: هرچند تحریمها علیه جمهوری اسلامی سنگین بود ولی در سایه همین تحریمها است كه امروز ایران به عنوان یك قدرت در منطقه تبدیل شده است.

استاندار بوشهربا بیان اینكه برای تداوم انقلاب باید خونها بدهیم و خون دلها بخوریم گفت: مردم ثابت كردند در سایه ولایت فقیه است كه به مملكت آسیبی نمی رسد.

جهانبخش اضافه كرد: مردم استان بوشهر در طول تاریخ نشان دادند كه برای انقلاب همواره رحمت بوده اند و این مردم در مبارزه با استعمار امتحان پس داده هستند و خوشحالیم كه خادم ملتی هستیم كه مبارزه با استعمار را در كارنامه خود به عنوان افتخار دارند.

استاندار بوشهر تصریح كرد: امروز در شرایطی هستیم كه با هماهنگی و همدلی با محوریت روحانیت استان بوشهر، استان به استان كار و خدمت رسانی به مردم تبدیل شده است.

629/330





:: برچسب‌ها: رودخانه , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سلیمی در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
با سلام
خدمت دوستان گرامی
در این وبلاگ به ازای هر پیامک دریافتی به قید قرعه به 5 نفر از دوستان عزیز شارژ 5000 تومانی تعلق داده میشود شانس خود را امتحان کرده و پیامک های خود را به شماره 20009380562275 ارسال کنید.
با تشکر مدیریت وبلاگ
www.sharj_free.loxblog.com
منتظر حضور گرم شما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: