ماكت پهپاد جاسوسی آمریكا در راهپیمایی 22 بهمن‌ به نمایش درآمد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، این اقدام به دنبال درخواستهای مكرر مردمی برای تماشای هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریكا انجام شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این اعلام كرده بود كه با بررسی‌های به عمل آمده تصمیم گرفته شد ماكت پهپاد جاسوسی RQ170 در فرصتی مناسب در معرض نمایش قرار گیرد.

پهپاد جاسوسی آمریكا در آذر ماه سال جاری پس از تجاوز به عمق 250 كیلومتری میهن اسلامی با الطاف خداوندی مقهور جنگ الكترونیك حیرت آور رزمندگان اسلام گردیدو با عملیات كنترل و هدایت خارق‌العاده بر زمین نشانده شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این از یوم الله 22 بهمن به عنوان بهترین فرصت برای نمایش ماكت هواپیمای جاسوسی آمریكا یاد كرده بود.

شكار پهپاد جاسوسی آمریكا ؛ ضعف و ناتوانی دشمن و ناكارآمدی قدرت فناوری آنان در مصاف با نیروهای مسلح كشور به شمار رفته و غلبه قدرت ایمان و معنویت برابر قدرت مادی را نشان می‌دهد.

ماكت هواپیمای بدون سرنشین RQ170 توسط نیروی هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام كرد: نمایش پهپاد جاسوسی آمریكا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، داغ آمریكا و دیگر دشمنان ملت ایران را تازه خواهد كرد و شادی و نشاط مردم عزیز كشورمان را به دنبال خواهد داشت.

سیام**1478 1568





:: برچسب‌ها: غروب , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: