شورای نظامی مصر:هدف توطئه های جاری علیه مصر ضربه زدن به انقلاب است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در پی فراخوان برخی فعالان سیاسی مصری برای اجرای نافرمانی مدنی، شورای نظامی حاكم بر این كشور نسبت به آنچه كه 'توطئه هایی برای ضربه زدن به انقلاب' نامید، هشدار داد.

این شورا در بیانیه ای كه به مناسبت سالگرد سرنگونی رژیم 'حسنی مبارك' منتشر كرد گفت مصر در خطرناك ترین برهه زمانی در پیمودن راه تحقق آزادی و حاكمیت دموكراسی قرار دارد. شورای نظامی قول داد به همه تعهداتش به ملت پایبند باشد و با وجود همه مشكلات به سوی تحقق دموكراسی گام بردارد.

شورای نظامی مصر افزود نقشه هایی كه علیه مصر اجرا می شود، ضربه زدن به انقلاب و ایجاد تفرقه بین ملت و نیروهای مسلح را هدف خود قرار داده است. این شورا نسبت به توطئه ها برای ایجاد تنگنا و محدودیت در راه فعالیت نهادهای دولت و ساقط كردن دولت و حاكم كردن هرج و مرج و اقدامات تخریبی هشدار داد و در عین حال تاكید كرد در برابر تهدیدها و فشارها تسلیم نمی شود تا بتواند قدرت را به دولت منتخب و غیر نظامی تحویل دهد.

این شورا خاطرنشان كرد مصمم است قدرت را پس از انتخاب رئیس جمهور تحویل دهد و نظامیان به ماموریت اصلی خود یعنی دفاع از میهن باز گردند.

لازم به توضیح است هزاران مصری روز گذشته در قاهره و شهرهای دیگر مصر تظاهرات اعتراض آمیزی برپا كردند. معترضان در قاهره در برابر ساختمان وزارت دفاع كه شورای نظامی هم اكنون در آن مستقر است تجمع كردند و از شورای نظامی خواستند به اقدامات برای تحویل قدرت به غیر نظامیان شتاب بخشد.

مترجمام**1491**1369**





:: برچسب‌ها: جدید , استرالیا , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: