مهلت سه روزه برای اعلام اعتراض رد صلاحیت شدگان
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، در این اطلاعیه آمده است: این گروه از داوطلبان به استناد تبصره 3 ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبصره 2 ماده 35 آیین نامه اجرایی، می توانند حداكثر ظرف مدت سه روز از تاریخ ابلاغ فرماندار یا بخشدار حوزه انتخابیه، شكایت خود را به همراه مدارك و مستندات مربوط تحویل دهند.

بر این اساس، این گروه از داوطلبان می توانند شكایت خود را از ساعت 8 الی 16 در تهران به مركز اخذ شكایات شورای نگهبان و یا در استان‌ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تحویل دهند و رسید دریافت كنند.

مركز اخذ شكایات شورای نگهبان در تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید شاداب، روبروی هتل قدس واقع است.

بر اساس تبصره 3 ماده 52 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مرحله سوم رسیدگی به صلاحیت های داوطلبان در شورای نگهبان انجام می شود. بررسی های این شورا، از دوم بهمن ماه سال جاری آغاز شد و روز گذشته پایان یافت.

مرحله چهارم و آخر رسیدگی به صلاحیت ها با دستور كار بررسی شكایات داوطلبان رد صلاحیت شده از 25 بهمن تا اول اسفند در شورای نگهبان انجام می شود.

نخستین و دومین مرحله رسیدگی به صلاحیت ها به ترتیب در هیات های اجرایی و هیات های نظارت بر انتخابات صورت گرفته بود.

اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده دوم اسفندماه از سوی شورای نگهبان به مراكز حوزه های انتخابیه اعلام قطعی می شود و یك روز بعد در نشریات، آگهی و به اطلاع عموم خواهد رسید.

مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات از چهارم اسفندماه آغاز می شود و به مدت هفت روز تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه در سراسر كشور برگزار می شود.

سیام**2026





:: برچسب‌ها: سیاتل , شهری , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: