هیات عالیرتبه ایران هفته جاری به وین می آید
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، سومین اجلاس معاهده پاریس برای مبارزه با مواد مخدر ، پنجشنبه این هفته با حضور مقامات ارشد 55 كشور جهان در وین برگزار می شود.

بر اساس برخی خبرها احتمالا مصطفی محمد نجار وزیر كشور به عنوان دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در راس یك هیات عالیرتبه برای شركت در این اجلاس ، روز چهارشنبه هفته جاری راهی وین شود.

گفتنی است مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در وین در آستانه برگزاری این اجلاس تاكید كرد: تهران در مبارزه با مواد مخدر شریك شماره یك سازمان ملل است.

' یوری فدوتوف' با بیان اینكه ایران فعالیت های فراوانی برای جلوگیری از تجارت مواد مخدر انجام داده است، تصریح كرد: ایران در كشف مواد مخدر در عرصه جهان در صف كشورهای درجه یك قرار دارد .

وی در ادامه گفت: در افغانستان حدود400تن هروئین در سال تولید می شود كه از این مقدار 115 تن به ایران قاچاق می شود اما تهران علیه این اقدام مذموم ، اقدامات موثری صورت داده است .

فدوتوف با اشاره به اینكه ایران خود را در یك جنگ علیه مواد مخدر می بیند ، گفت: بیش از 3هزار نفر از ماموران مرزی ایران در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر كشته شده اند.

اروپام 1344/ 3404





:: برچسب‌ها: کانادا , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: