ایران اسلامی وارد سی و چهارمین بهار آزادی شد
نوشته شده توسط : gogos

ایران اسلامی با پیشرفت های چشمگیر در تمام زمینه های علمی همچنان در سطح منطقه پیشتاز بوده و بر اوج قله اقتدار و بزرگی ایستاده است.

امروز به بركت پشتكار و همت مردان وزنان شجاع تحریم ها به فرصت تبدیل شده و شاهد تعالی روز افزون جوانان در تمام عرصه ها اعم ازمسایل هسته ای، پزشكی، نظامی و ... هستیم.

امروز تمام عاشقان حكومت حق بر باطل یكصدا و همدل به خیابان ها آمده اند تا بار دیگر با تجدید میثاق خود با ولایت و رهبر و مقتدای خود به جهانیان اعلام كنند كه، تا پای جان از ارزش های الهی و معنوی انقلاب اسلامی خود حمایت می كنند.

استكبار جهانی و آمریكای جنایتكار امروز با بیداری فراگیر جهانی و كشورهای مسلمان منطقه زمینگیر و بنا به فرمایش شهید بهشتی، عصبانی شده و جا دارد كه از این عصبانیت بمیرد.

امروز دیكتاتورهای منطقه از كاخ های زیبا و آنچنانی خود به قفس های فلزی رفته اند.

شكار هواپیمای جاسوسی'RQ300' امریكا و پرتاب ماهواره ها به فضا و راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر از جمله اتفاق های مهم و بزرگی است كه به دست جوانان پرتوان میهن اسلامی یكی پس از دیگری به منصه ظهور رسیده و برگی دیگر بر دفتر افتخارات ملت اضافه شد.

آری امروز در یوم الله 22 بهمن مرد و زن، پیر و جوان و حتی كودكان خردسال با حضور گسترده خود، سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

درود و سلام خدا بر دلیر مردان و شیر زنان ایرانی كه همواره در پیروی از خط سرخ شهادت و از منویات مولا و ولی امر خود مقام معظم رهبری و آرمان های پیر جماران لحظه ای درنگ نكرده و همچنان استوار ایستاده اند.

سی و چهارمین بهار آزادی بر ملت ایران اسلامی مبارك باد.

تهرام/1988 /1556/1144





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: