حضور مردم، پشتوانه بزرگی برای موج بیداری اسلامی است
نوشته شده توسط : gogos

سردار سرتیپ پاسدار ' محسن كاظمینی' در حاشیه راهپیمایی مردمی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران(22 بهمن) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا، حضور مردم را درمقایسه با سال گذشته، با شكوه تر خواند و افزود: امروز حماسه ای دیگر خلق شد و باید از تك تك ملت ایران قدردانی شود.

وی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را با شكوه، با صلابت و با امنیت كامل توصیف كرد و درباره تهدیدهای دشمنان‌ تأكید كرد: هرچه تهدیدها و تحریم های دشمن افزایش می یابد، حضور و یكپارچگی ملت بیشتر می شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ، به احساس مسئولیت مردم در قبال نظام جمهوری اسلامی اشاره كرد و ادامه داد: مردم كاملا نسبت به رویدادها و مسایل سیاسی در داخل و خارج هوشیار هستند و می دانند كه امروز حضورشان پشتوانه خوبی برای مردم كشورهای منطقه است.

وی حضور هرساله مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نوید بخش استمرار انقلاب اسلامی به مردم جهان دانست و اظهار داشت: مستضعفان جهان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی خویش انتخاب كرده اند و این حضور تزریق امید و اطمینانی است كه امكان شكست و مبارزه با استكبار جهانی در گستره گیتی وجود دارد.

سردار كاظمینی درباره حمایت ایران از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی،‌ تصریح كرد: امام خمینی(ره) نخستین كسی است كه از حركت مردم فلسطین حمایت كرد و در زمان حاضر نیز مقام معظم رهبری و مردم مسلمان ایران،‌ بر این آرمان امام(ره) استوار هستند.

وی حضور 'اسماعیل هنیه' ‌نخست وزیر دولت خودگردان فلسطین را در امتداد فرمایش رهبر معظم انقلاب در خطبه های اخیر نماز جمعه تهران، ‌توصیف كرد و افزود: مردم و مسلمانان جهان در مقابل رژیم صهیونیستی هستند و اگر دشمنان بخواهند مرتكب خطایی شوند، با موجی از نهضت ها و انقلابیون جهانی مواجه خواهند شد.

كاظمینی دشمنان ایران را به خویشتن داری توصیه و خاطرنشان كرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و مقاومت اسلامی بدانند چنانچه دست به خطا بزنند، تمام هستی آنها به فنا می رود؛ بنابر این بهتر است با دست خود به فلاكتی كه تاریخ برای آن ها رقم زده است، نیفتند.

تهرام/1429 /1556/





:: برچسب‌ها: جزیره , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: