حضور باشكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شیطنت برخی رسانه های خارجی
نوشته شده توسط : gogos

بگزارش گروه اخبار شب،حضور باشكوه مردم قدرشناس و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی سراسری 22 بهمن و سی و سومین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای بود كه رسانه های خارجی را ناگزیر به اذعان به این حضور و گزارش های مشروح كرد.

در عین حال برخی رسانه های خارجی در برابر این واقعیت ها شیطنت هایی از خود بروز دادند.

یكی از این موارد،ذكر رقم كم برای حضور باعظمت و انبوه مردم در این راهپیمایی بود.

خبرگزاری فرانسه درعین شگفتی ناظران، در گزارش خود تعداد حاضران در اجتماع مردم در میدان آزادی را 30 هزار تن ذكر كرد.

خبرگزاری فرانسه نه اینكه خود شاهد واقعیت حضور مردم و تعداد واقعی آنها نبوده بلكه نخواسته است كه در برابر واقعیت حضور پرشور مردم تسلیم شود و راه شیطنت را پیش گرفته است.

از سوی دیگر اگر بناست رقمی از حضور باشكوه مردم در این راهپیمایی ذكر شود می بایست به حضور مردم درطول مسیرهای كلان شهر تهران همچنین دیگر اقصی نقاط ایران اسلامی وبه طور كلی همه صحنه های این رویداد مهم جهانی توجه و رقم آن ذكر شود نه اینكه فقط به اجتماع مردم در میدان آزادی اشاره رقمی شود.

نكته دیگر؛قرار دادن حماسه آفرینی مردم دربزرگداشت انقلاب اسلامی خود و حضور در راهپیمایی های 22 بهمن،در زیر سایه مسائل روابط خارجی ایران با غرب است.

برخی از رسانه های خارجی در گزارش های خود بیش ازآنكه به اصل واقعیت و مناسبت روز 22 بهمن و شركت مردم در راهپیمایی ها توجه كنند، بیشتر حجم گزارش خود را به مسائل هسته ای میان ایران و غرب و روابط ایران و آمریكا قرار دادند و تعمداً توجه به این حضور باشكوه را تنزل دادند و آگاهانه نسبت به آن غفلت ورزیدند.

چنین خبر رسانی آلوده با اغراض سیاسی رسانه های غربی و پرهیزآگاهانه آنها از اطلاع رسانی واقع بینانه و یا تحریف در واقعیات،همچون رویكرد دولتمردان و سیاستمداران غرب است كه برنامه به حق و صلح آمیز هسته ای مردم ایران را با همین اغراض سیاسی، آلوده می كنند.

**1532**





:: برچسب‌ها: بهار , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: