اخبار كوتاه رادیو و تلویزیون
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از معاونت اور استان ها، این مجموعه ساختاری طنز دارد و داستان پسر 33ساله ای به نام محسن است كه بخاطر مشكلات مالی تمایلی به ازدواج ندارد.

بازیگران این سریال بومی هستند و محمد علی قویدل، غلامرضا میرزایی، مریم حكمت، حنزله زارعی، شمسی عامری، علی علوی از جمله بازیگران این سریال هستند.

** نمایش 'ملك جهان سه پسر داشت' به كارگردانی خسرو فرخزادی و تهیه كنندگی مهتاب امینی در مركز هنر های نمایشی رادیو تولید شد.

به گزارش روابط عمومی مركز هنر های نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی به سردبیری و نویسندگی مجید نظری نسب بر اساس گنجینه قصه های ایرانی به رشته تحریر در آمده است كه داستان آن درباره ملك جهان پادشاهی است كه تصمیم می گیرد سلطنت را به یكی از پسرانش واگذار كند و برخلاف انتظار بزرگان و اشراف تخت سلطنت را به پسر كوچكش مهیار كه اهل حكمت و ادب است می سپارد.

** انیمیشن 'ماجراهای كوشای 4 ' به سفارش مركز پویانمایی صبا و با كارگردانی فرانك زحلی در 52 قسمت باتكنیك سه بعدی و با موضوع معرفی حیوانات و دوستی با آنها در دست تولید است.

** شبكه مستند سیما در هفته جاری در قالب برنامه 'شب های مستند' آثار منوچهر مشیری مستندساز را پخش و نقد می كند.

جوانی من در خیابان انقلاب جا مانده، خاطره جاریست، جغرافیای عشق، دكتر جناب، عشق دردانه است و همچنین مستند صد سالگی كه از اثار این مستندساز هستند این هفته از شبكه مستند پخش می شوند.

** انیمیشن 'زنگ تخیل' به نویسندگی و كارگردانی محمدعلی مهدیه در 13 قسمت پنج تا 10 دقیقه ای از شبكه آموزش سیما پخش می شود.

این انیمیشن با رویكرد آموزشی و تربیتی برای مخاطبان گروه سنی كودك و نوجوان تهیه شده است و محور اصلی آن تقویت قوه تخیل و نوآوری گرافیگی در كودكان است.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: قدیمی , آسیا , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: