رضایت كادر فنی از عملكرد فرنگی كاران جوان در تورنمنت بلغارستان
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ رقابتهای بین المللی كشتی فرنگی جام نیكولای پتروف بلغارستان چندی پیش در شهر صوفیه برگزار شد كه تیم منتخب كشتی فرنگی جوانان ایران در این مسابقات صاحب دو مدال برنز شد.

در همین راستا موسی طباطبایی نیز به عنوان سرپرست تیم اعزامی با بیان اینكه تورنمنت بلغارستان تجربیات بسیار خوبی را برای فرنگی‌كاران جوان به ارمغان آورد به سایت فدراسیون گفت: این مسابقات همه ساله در رده‌ بزرگسالان و با حضور تیم‌های مطرح جهان در صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود و ما در ابتدا قرار نبود كه به این مسابقات اعزام شویم، ولی پس از رایزنی سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و جوانان و هماهنگی های فدراسیون كشتی قرار شد كه در تمام اوزان با یك یا دو كشتی‌گیر در هر وزن عازم این مسابقات شویم.

وی افزود: البته بدلیل آماده نشدن روادید برخی از كشتی‌گیران نتوانستیم با یك تركیب كامل عازم این مسابقات شویم اما در نهایت تیم ما در حالی با هفت فرنگی كار عازم این مسابقات شد كه كشورهایی مانند گرجستان و تركیه هركدام با سه تیم كامل به صوفیه آمده بودند.

طباطبایی ادامه داد: مربیان ما از عملكرد كشتی‌گیران راضی بودند. آنها در این مسابقات كم فروشی نكردند و توانستند در یك رده‌ سنی بالاتر به دو مدال برنز دست یابند.

سرپرست تیم جوانان با بیان اینكه این رقابت‌ها فشار مناسبی را بر روی كشتی‌گیران وارد كرد افزود: سرشاخ شدن جوانان ما با حریفان خارجی آن هم در یك رده‌ بالاتر بسیار خوب بود و آن‌ها فهمیدند كه به لحاظ شرایط روحی و روانی چگونه باید به مصاف حریفان خارجی خود بروند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: این مسابقات در واقع نخستین میدانی بود كه كشتی‌گیران ما با قوانین جدید فیلا به روی تشك رفتند . به هرحال در بلغارستان نیز همیشه بحث مشكلات داوری وجود دارد كه كشتی‌گیران ما از نظر داوری هم تجربیات خوبی بدست آوردند.

9162**1440





:: برچسب‌ها: لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: