دومین روز از نخستین همایش بین المللی بانوان ادیان آسمانی آغاز به كار كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، نخسین همایش بین المللی بانوان برگزیده آسمانی روز گذشته با سخنرانی وزیر امور خارجه و حضور میهمانانی از كشورهای لبنان، سوریه و پاكستان در تهران كار خود را آغاز كرد.

این همایش با محوریت چهار بانوی برگزیده آسمانی - حضرات آسیه، خدیجه، مریم و فاطمه (س) - با حضور بانوان عضو سازمان همكاری های اسلامی برای نخستین بار برگزار می شود.

بر اساس این گزارش مركز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به عنوان دبیرخانه دائمی سازمان همكاری های اسلامی میزبان برگزاری این همایش است.

در دومین روز این همایش قرار است راهكارهای اجرایی و رسانه ای نهادینه سازی الگوهای دینی در یك جلسه عمومی با حضور كارشناسان مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

گفت و گوی تعاملی یكی دیگر از برنامه های امروز این همایش است در پایان نیز قطعنامه ای برای زنان در همه كشورهای عضو سازمان همكاری اسلامی صادر شود.

تكیه بر فطرت الهی و اقتدای جمعی به الگوهای آسمانی به عنوان تنها راه نجات بشر امروز از مهمترین محتویات این قطعنامه خواهد بود.

این قطعنامه را مریم مجتهد زاده مشاور رییس جمهوری و رییس سومین اجلاس وزرای امور زنان سازمان همكاری های اسلامی قرائت خواهد كرد.

اجتمام **9134**2038**1588





:: برچسب‌ها: خام , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: