كشیش انگلیسی: انقلاب ایران الهام بخش مسلمانان سراسر جهان بوده است
نوشته شده توسط : gogos

'فرانك جولیان جلی' در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در لندن افزود: انقلاب ایران مدل متفاوتی از دولتمداری و حكومتداری را به مسلمانان جهان ارائه كرد كه با مدل های ارائه شده در نظام های سرمایه داری و كمونیستی متفاوت بود و به جای اتكای مطلق به جهان مادی به خدا و معنویت توجه داشت.

وی تاكید كرد: من مطمئنم كه انقلاب اسلامی ایران بر تحولات جاری در جهان عرب نیز تاثیر مستقیم داشته است و به همین دلیل رژیم های دیكتاتور و مرتجع در جهان عرب از گسترش انقلاب اسلامی بشدت نگران هستند.

این كشیش انگلیسی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران همچنین منادی وحدت در میان مذاهب مختلف اسلامی و همچنین اتحاد ادیان آسمانی بوده است و كسانی كه به دنبال ایجاد تفرقه میان مذاهب و ادیان بودند، از همان ابتدا از پیروزی انقلاب ایران نگران شدند.

آقای 'جلی' گفت: همه ما باید به خدا ایمان داشته باشیم و بطور مشترك در راه رسیدن به عدالت و آزادی و شكست استبداد و استعمار مبارزه كنیم.

وی درباره آینده حركت بیداری اسلامی در جهان عرب نیز گفت: در نهایت این خدای متعال است كه عاقبت كار همه ما را می داند و اوست كه می داند این انقلاب ها در نهایت به كجا منجر خواهد شد، ولی آنچه مسلم است اینكه نیروهایی در داخل جهان عرب و در خارج علیه این انقلاب ها توطئه می كنند.

'من این نیروها را نیروهای سیاه و شیطانی لقب می دهم. این نیروها برای به انحراف كشاندن و ناكام كردن قیام های مردمی در جهان عرب تلاش می كنند و من امیدوارم و دعا می كنم كه در نهایت نیروهای مردمی كه برای عدالت و آزادی مبارزه می كنند بر این نیروهای شیطانی فائق آیند.'

اروپام**345





:: برچسب‌ها: آب , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: