احمدی مقدم: امنیت دریاها و مرزهای ایران دو برابر می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار 'اسماعیل احمدی مقدم' روز دوشنبه درجمع كاركنان و فرماندهان دریابانی و انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تهدیدات خارجی علیه ملت نظام اسلامی ایران همیشه بوده و هست، اما پیشرفت نیروی انتظامی فراتر از این تهدیدات است.

وی همچنین به حماسه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود فشارهای دشمنان علیه این ملت اشاره كرد و افزود:‌ مردم بیدار و همیشه درصحنه ایران، بار دیگر در این روز حماسه خلق كردند.

احمدی مقدم افزود: انقلابها در دنیا هركدام چند سالی كه از آن بگذرد شعله آنها رو به سردی می رود، اما انقلاب اسلامی ما هر روز عظمت، شكوه و محبوبیت بیشتری پیدا می كند كه این عظمت مرهون لطف الهی، هوشیاری مردم و وجود رهبری آگاه، فرزانه و مردمی است.

وی خاطرنشان كرد: اختلافات ما با دشمنان بویژه استكبار و صهیونیست ها هرگز حل شدنی نیست، زیرا آنها می خواهند ما از آرمان های خود دست برداریم و تسلیم آنها شویم كه با وجود رهبری فرزانه و ملتی بیدار و آگاه، همیشه ناكام بوده و خواهند بود.

فرمانده ناجا ابراز داشت: در برنامه پنجم توسعه مواردی درنظر گرفته شده كه با تحقق این برنامه، امنیت درمرزها و دریاها دوبرابر می شود و مرزهای امنی خواهیم داشت.

وی گفت: ما امروز مدعی آن هستیم كه بلحاظ امنیتی درمنطقه، جزء كشورهای اول هستیم.ك/2

7198/668





:: برچسب‌ها: باغ , سیاه و سفید , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: