موسسه اعتبار سنجی مودی به فرانسه و انگلیس هشدار داد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری رویترز، موسسه اعتبار سنجی مودی روز دوشنبه به فرانسه ، انگلیس و اطریش هشدار داده است كه رتبه اعتباری َAAA+ آنان را كاهش خواهد داد.

موسسه مودی این هشدار را در حالی به این سه كشور اروپایی داده است كه رتبه اعتباری كشورهای ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، اسلوواكی، اسلوونی و مالت را نیز كاهش داده است.

مودی با انتشار بیانیه ای در همین خصوص اعلام كرده است كه اقدام اخیر این موسسه به دنبال آن صورت گرفته كه پیشتر موسسه استاندارد اندپور نیز در ماه گذشته رتبه اعتباری َAAA+ فرانسه و اتریش را كاهش داد.

مودی همچنین در اقدام اخیر خود ، چشم انداز آینده اقتصادی را برای فرانسه و اتریش از با ثبات به منفی تغییر داد و اعلام كرد این دو كشور ممكن است در آینده ای نزدیك مجبور به كاهش نرخ بهره در آینده شوند.

این موسسه همچنین چشم انداز اقتصادی را برای انگلیس نیز منفی تعریف و تصریح كرد این كشور اگر چه از واحد پولی یورو استفاده نمی كند ولی ارتباط نزدیكی با كشورهای استفاده كننده از این واحد پولی دارد.

اقدام موسسه مودی در كاهش درجه اعتباری شش كشور اروپایی و تغییر چشم انداز اقتصادی برای سه كشور دیگر در راستا با ایجاد اصلاحات مالی و اقتصادی كشورهای حوزه یورو انجام شده است.

**2351** 3404





:: برچسب‌ها: مدل , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: