معاون وزیر نیرو: مردم در شادگان و اهواز از آب طرح غدیر بهره مند می شوند
نوشته شده توسط : gogos

'محمدرضا عطارزاده' در نشست انسجام بخشی آب و فاضلاب استان خوزستان در اهواز افزود: طرح آبرسانی غدیر و تكمیل طرح جامع آبرسانی به شهرهای استان خوزستان مهمترین طرح وزارت نیرو است كه مشكل آب شرب شهرهای خوزستان با اجرای این پروژه بطور كامل مترفع می شود.

وی ادامه داد: استان خوزستان دارای نیازهای فراوان و توانمندی ها ویژه ای است كه می بایست با بكارگیری این پتانسیل ها برای رفع مشكلات مردم منطقه و توسعه فعالیت های ملی و استانی در بخش آب بهره گرفت.

معاون وزیر نیرو: اظهار داشت: همه تلاش مجموعه وزارت نیرو پیشرفت مناسب این طرح در همه شهرستانها است اما به دلیل بزرگی و وسعت طرح مشكلاتی بوجود می آید كه در برخی موارد در برنامه ریزی خلل ایجاد می كند اما امیدواریم این طرح هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به آورد كم حوزه كرخه گفت: آورد حوضه كرخه 76 درصد نسبت به متوسط پایین تر است و این حوضه تا این لحظه وضعیت مطلوبی نداشته كه انتظار می رود با پشتیبانیهایی كه از حوضه دز برای كرخه انجام می دهیم این كمبود جبران شود.

او افزود: تكمیل شبكه های آبیاری یكی از ضرورتهای كاری در استان خوزستان است كه به رغم فعالیتهای گسترده ای كه در این زمینه انجام شده می بایست شبكه ها زودتر تكمیل شوند.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در تكمیل شبكه های آبیاری و زهكشی درصدد هستیم از منابع مختلف مالی كه مشكل اصلی ما در این حوزه است استفاده كنیم.

عطارزاده افزود: خوزستان از استانهایی است كه دارای آب و خاك باكیفیت می باشد اما به شبكه های آبیاری نیاز دارد تا آب مزارع را تامین كنند.

معاون وزیر نیرو همچنین گفت: با روند مثبتی كه در نیروگاه گتوند در حال انجام است امیدواریم نیروگاه اول گتوند اوایل سال آینده وارد مدار شود.

7165





:: برچسب‌ها: نیویورک , توکیو , د ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: