نفت كش عراقی در برخورد با یك دستگاه تریلر منفجر شد
نوشته شده توسط : gogos

سرهنگ 'فضل الله شیری' روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان كرد: در این حادثه كه بامداد امروز رخ داد، نفت كش عراقی حامل هزاران لیتر مواد نفتی بود.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ادامه داد: نفت كش عراقی پس از آتش گرفتن به علت انحراف به چپ با یك دستگاه از دو دستگاه تریلر حامل تیرآهن كه در این محور در حال تردد بودند برخورد كرده كه صحنه های غم انگیز و وحشتناكی را رغم زد.

فرمانده پلیس راه ایلام افزود: پس از این تصادف مرگبار و به دنبال آن انفجار نفت كش عراقی راننده و سرنشین تریلر دچار سانحه شده و راننده نفت كش عراقی نیز در دم فوت كرد.

وی گفت: راننده ها و سرنشینان دو دستگاه تریلر حامل تیر آهن با یكدیگر برادر بوده و با هم در مسیر گردنه شاهبداغ شهرستان شیروان چرداول در حال حركت بودند.

فرمانده پلیس راه ایلام اظهار داشت: تلاش برادر و راننده دیگر خودرو برای نجات جان مصدومان پس از دقایقی بی نتیجه می ماند و آن دو نفر تسلیم مرگ شدند.

شیری افزود: متاسفانه در این میان برادر سوم نیز كه هنگام تلاش برای نجات دو برادرش بشدت دچار سوختگی شده بود پس از دقایقی فوت می كند.

وی ادامه داد: در این حادثه دلخراش در مجموع دو نفر به علت شدت جراحت وارده در تصادف و دو نفر دیگر نیز به علت سوختگی شدید ناشی از انفجار نفت كش جان خود را از دست دادند.

شیری گفت: تنها مجروح این حادثه نیز برای مداوا به یكی از مراكز درمانی منتقل و آتش سوزی نفت كش و تریلر نیز با همكاری ماموران آتش نشانی، پلیس راه و اهالی منطقه مهار شد.

ك/3/565/320





:: برچسب‌ها: لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: