سرمربی سایپا: امیدوارم فصل آینده تمام دیدارهای خانگی در استان البرز برگزار شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'مجید صالح' عصر سه شنبه پس از دیدار تیمش با تیم سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سایپا مظلوم ترین تیم فوتبال ایران است زیرا از 19 بازی خانگی این تیم 15 دیدار در استان البرز برگزار می شود.

وی توضیح داد: براساس تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال، دیدارهای خانگی تیم ما با تیمهای استقلال و پیروزی تهران به جای استان البرز، به دلیل فاصله كم با تهران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز افزود: پیرامون این موضوع با مسئولان باشگاه صحبت كرده ام و آنها نیز اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام كرده اند و امیدوارم برای فصل آینده دیدارهای خانگی تیم سایپا البرز با استقلال و پیروزی تهران در كرج برگزار شود.

وی در ادامه پیروزی سپاهان در این دیدار را به مسئولان و هواداران تیم اصفهانی تبریك گفت و افزود: هیچ تیمی تاكنون همچون سایپا تیم سپاهان را در خانه اش آزار نداده است.

صالح با اشاره به صدرنشینی تیم سپاهان اظهار داشت: توانستیم با بازی خوب خود صدرنشنین لیگ را در اصفهان غافلگیر كنیم.

وی با بیان اینكه گل دوم تیم سپاهان بر اثر اشتباه مدافعان سایپا به دست آمد، گفت: اگر مدافعان ما مرتكب این اشتباه نمی شدند و گل به خودی نمی زدند تیم سایپا امروز با حداقل امتیاز، اصفهان را ترك می كرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز با بیان این مطلب كه گلهای تیم سپاهان بوسیله پرتاب اوت و اشتباه مدافعین سایپا به دست آمد، افزود: برای تیمی مثل سپاهان قابل قبول نیست كه بخواهد با یك پرتاب اوت دستی و اشتباه مدافعان حریف به پیروزی برسد.

وی از بازی بازیكنان تیمش ابراز رضایت كرد و افزود: آنها بخوبی بازیكنان تاثیرگذار تیم سپاهان را مهار كردند.

صالح در ادامه وحدت و همدلی بازیكنان را عامل موفقیت یك تیم برای كسب عنوان قهرمانی بیان كرد و گفت: سپاهان نیز اگر می خواهد در كورس قهرمانی باقی بماند باید اتحاد و همدلی خود را حفظ كند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم سایپا البرز در سالهای 72 و 73 خاطر نشان كرد: تیم سایپا البرز افزون بر مسائل فنی و تاكتیكی از وحدت و انسجام خوبی برخوردار بود و توانست در سالهای یاد شده به قهرمانی برسد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در مورد دیدار رفت تیمهای سپاهان و مس كرمان گفت: در این دیدار متاسفانه روابط خوبی بین بازیكنان تیم سپاهان وجود نداشت و همین عامل موجب شد تا نتیجه ناخوشایند برای سپاهان به دست آید.

وی تصریح كرد: امروز در سپاهان روابط خوبی بین بازیكنان وجود دارد كه این تیم را برای كسب قهرمانی كمك می كند.

صالح از تیمهای استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراكتور سازی تبریز به عنوان مدعیان اصلی كسب عنوان قهرمانی نام برد و افزود: به اعتقاد تیمهای نفت تهران و صبای قم نیز می توانند جزء مدعیان قهرمانی قرار گیرند.

تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاههای كشور با برتری مقابل تیم سایپای البرز صدرنشینی خود را مستحكم كرد.

در این دیدار كه عصر سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، سپاهان با نتیجه دو بر یك مقابل میهمان خود به پیروزی رسید و 52 امتیازی شد.

7132/1011/607





:: برچسب‌ها: موسیقی , شب , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احسان در تاریخ : 1390/11/26/3 - - گفته است :
با سلام خدمت شما وبلاگ funpatugh.lxb.ir
به چند نویسنده جهت گذاشتن مطالب طنز در وبلاگ نیازمند است اگه شما مایل به این کار هستید از قسمت نظرات وبلاگ ما یا ایمیل kharabkar_game@yahoo.com با ما در تماس باشید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: