چاقی و افزایش وزن 30 درصد مردم كشور را رنج می دهد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، دكتر 'باقر لاریجانی' در نشست خبری دومین المپیاد ورزشی كاركنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران افزود: این مشكل می تواند سلامتی مردم را با خطر مواجه كند.

رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران به فقر حركتی بیش از 60 درصد مردم تهران اشاره كرد و افزود: بیماری ها رابطه مستقیمی با شیوه زندگی آنان دارد. توصیه می شود مردم ایران به ویژه تهرانی ها ورزش و فعالیت های بدنی را در برنامه های زندگی خود نهادینه كنند.

دكتر لاریجانی در ادامه با بیان اینكه ایجاد امكانات و فضای مناسب برای ورزش در مجموعه های وابسته به دانشگاه علوم پزشكی تهران در اولویت كاری قرار دارد، گفت: ساخت و ساز فضای های ورزشی در دانشكده ها، بیمارستان ها و خوابگاه های دانشجویی از برنامه های این دانشگاه است.

وی تصریح كرد این دانشگاه 20 هزار دانشجو و 20 هزار كارمند دارد كه باید برای آنان و خانواده هایشان حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته پیش بینی كند تا دچار مشكلات فقر حركتی نشوند.

دومین المپیاد ورزشی كاركنان و اعضای هیات علمی دانشكده های دانشگاه علوم پزشكی تهران از فردا - چهارشنبه - به مدت 9 روز برگزار می شود كه در این المپیاد بیش از دو هزار زن و مرد به صورت جداگانه در 24 رشته ورزشی با یكدیگر به رقابت می پردازند.

اجتمام** 1379**1569**





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: