معاون وزیرعلوم خواستار تسریع در روند اعطای مجوز فعالیت انتخاباتی در دانشگاه‌ها شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'غلامرضا خواجه سروی' روز چهارشنبه در گردهمایی معاونان فرهنگی اجتماعی و نمایندگان وزیرعلوم در هیات های نظارت بر تشكل های اسلامی دانشگاه ها گفت: افرادی كه مورد تایید نهادها و دستگاه های نظارتی و اجرایی كشور قرار گرفته‌اند از نظر ما نامزدهای انتخاباتی محسوب می شوند و صرفنظر از اینكه چه خط و گرایش سیاسی دارند؛ می توانند در فضای دانشگاه به ارائه نظرات خود بپردازند.

وی افزود: تشكل های دانشجویی آمادگی كامل دارند تا از نامزدهای مجلس نهم برای حضور در دانشگاه دعوت كرده و زمینه حضور و ارائه دیدگاه های آنان را فراهم آورند.

خواجه سروی به معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه ها توصیه كرد از ظرفیت نشریات دانشجویی، كرسی های آزاد اندیشی، مناظره، میزگرد و تریبون های آزاد دانشگاهی برای شورآفرینی انتخاباتی بهره گیرند.

وی خاطرنشان كرد: در تمام سنجش افكاری كه در كشور صورت گرفته، دانشگاه و استادان دانشگاه به عنوان یك گروه مرجع مطرح هستند كه می توانند در سالم سازی فضای مجلس نهم و انتخابات آن نقش خود را به خوبی ایفا كنند.

معاون وزیرعلوم، كاهش مشاركت مردم در انتخابات مجلس به سطح كمتر از 50 درصد واجدان شرایط رای را از اهداف دشمنان و دنیای استكبار برشمرد و گفت: در شرایطی كه استكبار جهانی به دنبال شكل گیری یك اجماع جهانی علیه ایران است دانشگاه ها باید با نقش آفرینی به موقع و هوشیارانه در انتخابات و تحقق مشاركت حداكثری، این توطئه ها را خنثی كنند.

وی همچنین به مسوولان فرهنگی دانشگاه ها توصیه كرد كه در روزهای باقیمانده تا انتخابات، تحمل خود را بالا برده و فضا را بازتر كنند و بعد از انتخابات نیز به گونه ای وارد عمل شوند كه دانشگاه ها روال كار طبیعی خود را طی كنند.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: