انتخابات پرشور، دوستان انقلاب در بیداری اسلامی را امیدوار می كند
نوشته شده توسط : gogos

'سیف الله مطلبی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان با اشاره به تاثیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی كشورهای منطقه، گفت: انتخابات حداكثری در ایران جوانانی كه در بیداری اسلامی حضور دارند را امیدوار تر می كند.

وی با بیان اینكه مقاصد امریكا و رژیم صهیونیستی در منطقه به بن بست خورده است، افزود: مردم شركت كننده در بیداری اسلامی كشورهای منطقه،چشم امید به ملت ایران دارند پس ملت ایران نیز با حضور در انتخابات آنها را شاد كنند.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان انقلاب را ناامید می كند و پاسخی دندان شكن به توطئه های آنها خواهد بود.

مطلبی قانون مداری، حضور گسترده، عدالت محوری و امانت داری را چهار شعار محوری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی دانست.

وی با بیان اینكه در 10 درصد از كل حوزه های انتخابی كشور، انتخابات به صورت تمام رایانه ای انجام می شود، گفت: بیش از 47 هزار شعبه اخذ رای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت می كنند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات امسال نیز با پرهیز از پیشگویی نتیجه انتخابات از هرگونه خلل و تنش ممانعت كنند.

مشاور و بازرس ویژه رییس ستاد انتخابات كشور، وحدت را بزرگترین مولفه ملت ایران در برابر توطئه های دشمن دانست و از مردم خواست این اتحاد را در انتخابات امسال به بهترین شكل به نمایش بگذارند.

597 شعبه اخذ رای توسط هیات اجرایی در استان سمنان تعیین شده است و بیش از 17 هزار نفر اجرای انتخابات در این استان را بر عهده دارند. ك/3

611/608/508





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: