خراسان جنوبی گزینه مهم پایلوت كویرنوردی كشور است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی،'هادی صابری' روز سه شنبه درجلسه مجمع عمومی هیات كوهنوردی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: البته با توجه به فعالیت تنگاتنگ دو استان یزد و اصفهان، این بستگی به تلاش مسوولان هیات كوهنوردی خراسان جنوبی دارد كه تا چه اندازه بتوانند استان خود را در این بخش معرفی كنند.

وی گفت: با این حال تفاوتی بین استانهای كشور قایل نیستیم و از نظر ما هم اكنون دو استان تهران و فارس حرف نخست را در ورزش كوهنوردی می زنند.

صابری افزود: بر این اساس اعتباراتی هم كه به استانها تخصیص می دهیم در دو نوبت شش ماه اول و دوم سال و بر اساس رتبه بندی فنی آنها تعلق می گیرد.

وی گفت: بر این اساس استانهای درجه یك حدود 15 میلیون ریال، استانهای درجه دوم حدود 12 میلیون و استانهای درجه سوم نیز حدود 10 میلیون ریال طی دو مرحله به حسابشان واریز می شود كه خراسان جنوبی هم اكنون در جایگاه استانهای رتبه سوم قرار دارد.

صابری در بخش دیگری به موفقیت فدراسیون در ثبت صعود بین المللی دماوند در تقویم جهانی اشاره كرد و اظهار داشت: این صعود امسال با موفقیت برگزار شد و سالهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی در عین حال از مسوولان هیات كوهنوردی استان نیز خواست تا ضمن تقویت ارتباط خود با فدراسیون، از برنامه دقیق صعودهای داخل و خارج از كشور با خبر شوند تا نسبت به دریافت سهمیه خود، اقدام لازم را انجام دهند.

صابری با بیان اینكه در نیمه نخست امسال 9 میلیون 700 هزار ریال به هیات خراسان جنوبی پرداخت كرده ایم، افزود: تا پایان امسال نیز، 10 میلیون ریال دیگر به حساب این هیات واریز خواهد شد.

666/110/330





:: برچسب‌ها: قرمز , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: