مربی تیم ملی كشتی فرنگی: سطح رقابت های قهرمانی آسیا بسیار بالا بود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان در حالی قهرمان رقابت های آسیایی كره جنوبی شد كه باید اوایل سال آینده در پیكارهای گزینشی قزاقستان برای كسب چهار سهمیه باقیمانده بازی های المپیك لندن به میدان برود.

در همین راستا، 'رسول جزینی' مربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران به سایت رسمی فدراسیون كشتی گفت: سطح این مسابقات نیز به اعتقاد من بالا بود. تیم ‌های خوبی به كره‌ جنوبی آمده بودند و ما نیز توانستیم با یك تیم جوان و كاملا دگرگون شده در نهایت به مقام قهرمانی آسیا برسیم.

وی با بیان اینكه داوود گیل نیرنگ كشتی گیر وزن 96 كیلوگرم كشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا عملكرد بسیار خوبی داشت گفت: به اعتقاد ما گیل نیرنگ ستاره این مسابقه ها بود. البته در سنگین وزن عملكرد داوود گیل نیرنگ و محمد قربانی بسیار خوب بود و ما از هر دوی آنها رضایت داریم.

جزینی تصریح كرد: گیل نیرنگ دو كشتی خود را با ضربه فنی پشت سر گذاشت و به فینال رسید و در فینال نیز توانست با ضربه فنی، هم به مدال طلا برسد و هم اینكه قدرت خود را به حریفانش دیكته كند.

وی اضافه كرد:‌ محمد قربانی نیز قبل از مسابقات با یك بدشانسی مواجه شد. او در كره جنوبی و پیش از آغاز مسابقات در جریان یك تمرین مشترك با مرادجان تولیچی یف از تاجیكستان از ناحیه پا دچار ضرب‌ خوردگی شدید شد و این مسابقات را با یك پا پشت سر گذاشت و به مدال رسید.

جزینی با بیان اینكه تمام تلاش كادر فنی تیم ملی معطوف رقابت های گزینشی المپیك است، تصریح كرد: ما پس از بازگشت از مسابقات كره‌ جنوبی، بلافاصله اردوی آمادگی تیم ملی را آغاز كردیم.

به هرحال تحقق یافتن رویاها، نیاز به كار و تلاش بسیار زیاد دارد و با توجه به اینكه رویای همه اعضای تیم ملی كشتی فرنگی قهرمانی در بازی های المپیك لندن است، مربیان و كشتی‌ گیران، تمام سختی های اردوهای تیم ملی را به جان خریده‌اند.

9162 / 1589





:: برچسب‌ها: ساحل , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: