عرصه های مفید ملی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا اورنگی عصر روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشكلات واگذاری عرصه های ملی به بخش خصوصی در پلدشت افزود: رویكرد وزارت جهاد كشاورزی و سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری كشور در سال جاری، واگذاری عرصه های مفید و مناسب برای عمران و آبادانی مناطق مختلف است كه با جدیت تمام این روبكرد را دنبال می كنیم.

وی اضافه كرد: همكاری بخش دولتی و خصوصی می تواند موجبات رونق و آبادانی را در مناطق مختلف در پی داشته باشد كه به همین دلیل سعی داریم از ظرفیت بخش خصوصی و نیمه دولتی در عمران و آبادانی اراضی و عرصه های مفید نیز استفاده كنیم.

وی استان آذربایجان غربی و منطقه پلدشت را یكی از مناطق منحصر به فرد در حوزه منابع ملی عنوان كرد و گفت: در نظر داریم برای احیای این مناطق، پایاب سه سد شامل سدهای قیقاج، ارس 2 و كرم آباد كه در حال احداث در شهرستان پلدشت می باشند را به سرمایه گذاران واگذار كنیم.

وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای آبادانی و عمران منطقه اظهار كرد: مدیریت جنگلها و مراتع كشور نیز تمام توان خود را برای همكاری با مسوولان منطقه ای برای توسعه و عمران روزافزون منطقه پلدشت بكار خواهد بست.

جلال غفاری فرماندار پلدشت نیز در این جلسه گفت: سال آینده كلنگ احداث بزرگترین مجتمع كشت و صنعت كشور شامل خدمات كشاورزی، دام و طیور، كارخانجات صنایع تبدیلی و غذایی، بسته بندی با نگاه صادرات و با تكنولوژی جدید در زمینی به مساحت پنج هزار هكتار در این شهرستان به زمین می خورد.

وی اضافه كرد: برای اجرای این مجتمع در مجموع 11 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

غفاری افزود: با بهره برداری از این مجتمع 11 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

8137/7128/581/245





:: برچسب‌ها: هالووین , پارک , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: